Red Paradise
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Osa#2

3 posters

Sivu 9 / 16 Edellinen  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 12 ... 16  Seuraava

Siirry alas

Osa#2 - Sivu 9 Empty Vs: Osa#2

Viesti  Yui 19.03.10 22:44

Aiyu hymyili hellästi ja suti hiuksiaan paremmin.
-No pizzaa, hampurilaisii, salaattia ja jotain kanajuttuja, poika luetteli ja asteli sisälle. Hän jäi sitten katselemaan tiskin yläpuolella olevaa ruokalistaa hetkeksi.
-Hmm., hän mumisi miettiessään mitä söisi. Poika kaivoi sitten Hello Kitty -lompakkonsa ja asteli kassalle pyytäen itselleen juustohampurilais ateria. Aiyu vilkaisi nopeasti Hiroa ja hymyili sitten pienesti punastuen itsekseen. Poika oli ehkä hitusen jo ihastunut toiseen.
Yui
Yui

Viestien lukumäärä : 3614
Ikä : 34
Registration date : 05.10.2007

Takaisin alkuun Siirry alas

Viesti  Nishu 19.03.10 23:05

Hiro jäi katselemaan luetteloa ruuista sillä välin kun Aiyu tilasi jo oman ateriansa. Hänen otsansa rypistyi pienesti hänen miettiessään minkä salaatin ottaisi. Hän kun ei lihaa ruokaansa halunnut. Hän oli varmaan ollut kasvissyöjä jo siitä iästä lähtien kun äiti oli ensimmäisen liha-annoksen hänen eteensä pistänyt. Hän oli silloin syönyt ruuan onnellisena, mutta kuullutkin jonkin ajan päästä ruuan olleen aijemmin elävä olento, joten oli jo pienellä lapsenmielellään päättänyt jättää lihan pois ruokavaliostaan.
Hiro sai valittua salaattinsa ja meni Aiyun viereiselle kassalle. Hän tilasi fetasalaatin ja pari täysmehua.
Nishu
Nishu
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 4307
Ikä : 29
Registration date : 02.08.2007

http://jesu-sama.deviantart.com/

Viesti  Yui 19.03.10 23:09

Aiyu vilkaisi Hiroa nopeasti toisen tilatessa.
-Syötkö sä lihaa ollenkaan?, poika sitten uteli varovasti ja kiitti kun sai kaiken tarjottimelleen. Hän katseli hetken toista ennen kuin asteli jo edeltä pöydän ääreen istumaan. Hän asetti varovasti Hello Kittynsä istumaan siihen viereensä ennen kuin kääri hampurilaisensa esiin ja alkoi mutustamaan siitä varsin tyytyväisenä.
Yui
Yui

Viesti  Nishu 19.03.10 23:22

Hiro vilkaisi Aiyua ja pudisti pienesti päätään.
"En syö. Mua alkaa heikottaa kun ajattelenkin et syön jotain jolla on ehkä pari kuukautta sitten ollut hyvä elämä ja ehkä jälkeläisiäkin hoidettavana", hän kertoi. Hän sai annoksensa melko nopeaan ja pääsi täten lähes samantien Aiyun perää pöydän äärelle. Hän laski tarjottimensa pöydälle ja istahti toista poikaa vastapäätä, nostaen salaattikipon päältä kannen poia.
Nishu
Nishu
Ylläpitäjä

Viesti  Yui 19.03.10 23:34

Aiyu laski hampurilaistaan hivenen kädestään kuullessaan Hiron sanat ja räpytteli silmiään. Poika mutristi huuliaan ja vilkaisi hampurilaistaan varovasti.
-Ai.., hän sanoi eikä oikein tiennyt saiko nyt syödä hampurilaistaan enää hyvällä ruokahalulla. Poika kallisti päätään ja vilkaisi Hello Kittyään.
-Pidät muo sit varmaan ihan kauheena..ku syön lihaa, Aiyu sanoi hivenen harmistuneena ja laski hampurilaisen kädestään. Hän keskittyikin syömään ranskalaisia hiljaisena ja tuijotteli tarjotintaan näyttäen hivenen eksyneeltä uudessa tilanteessa.
Yui
Yui

Viesti  Nishu 19.03.10 23:40

Hiro katsahti Aiyua ja naurahti, päätään pudistellen.
"Ei, en pidä. Kaikki saa syödä mikä ittelleen parhaiten maistuu. Tää on vaan mun mielipide ja mieltymys", hän selitti ja laittoi muovihaarukallaan suuhunsa sormenpään kokoisen fetapalan.
"En mä mitenkään suo syyllistä vaikka sä rakastaisitkin hamppareita", Hiro lisäsi hymyillen toisellen pojalle lempeästi katsoessaan tuon silmiä muutaman sekunnin verran. "Joten syö vaan ihan rauhassa ja nauti. Mä en aijo sua siit tuomita."
Nishu
Nishu
Ylläpitäjä

Viesti  Yui 19.03.10 23:51

Aiyu kohotti katseensa varovasti Hiroon ja kuunteli toisen sanoja. Hän nyökkäili sitten ja poimi hampurilaisen takaisin käteensä.
-Okei, poika sanoi ja siapisi hiuksiaan ennen kuin jatkoi syömistä joskin hivenen varautuneesti. Hän söikin hiljaisena ja lopetti vain siksi aikaa kun nosti Hello Kittynsä turvaksi syliinsä. Hän hörppi sitten limuaan ja nosti jalkansa tuolille. Aiyu kohotti katseensa hetkeksi Hiroon.
-Oisitko sä vielä halunnu jotain tehä yhessä?, poika uteli varovasti.
Yui
Yui

Viesti  Nishu 19.03.10 23:58

Hiro kohautti harteitaan suun ollessa täynnä salaattia.
"Voidaanhan me jossain pyöriskellä", hän sanoi sitten saatuaan ruuan alas kurkustaan. Hän nappasi nopeasti Aiyun tarjottimelta yhden ranskalaisen ja virnisti leikkisästi sen sitten syöden.
Nishu
Nishu
Ylläpitäjä

Viesti  Yui 20.03.10 0:03

Aiyu hymyili hivenen ja nyökkäsi. Hän hörppi juomansa loppuun ja huokaisi sitten tyytyväisenä. Poika jäi hetkeksi katselemaan Hiroa ja tuon virnistäessä punastui pienesti. Hän laskikin katseensa vain sylissään olevaan pehmoleluun ja kiersi kädet sen ympärille. Aiyu jäi sitten odottelemaan että Hiro saisi ruokansa syötyä. Hän vilkuili toista varovaisesti silloin tällöin ja liikahti hivenen parempaan asentoon tuolillaan.
Yui
Yui

Viesti  Nishu 20.03.10 0:05

Hirolla meni vielä hetki, kunnes hän oli saanut syötyä. Hän nousi ylös vieden tarjottimen roskineen palautuspisteeseen, ottaen toisen, vielä avaamattoman mehupurkin mukaansa.
"Onks sulla mitään toiveita käydä jossain?" Hän kysäisi Aiyulta käännähtäen poikaa kohti.
Nishu
Nishu
Ylläpitäjä

Viesti  Yui 20.03.10 0:10

Aiyu seurasi Hiron esimerkkiä ja vei tarjottimensa pois. Poika pudisti sitten päätään pienesti.
-Ei mulla mitään ollu mielessä, hän sanoi ja kohautti olkiaan. Hän painoi päätään hivenen alemmas ujosti ja vilkaisi pidempää poikaa nopeasti. Aiyu hymyili pienesti ja sipaisi sitten hiuksensa korvansa taakse.
-Oliko sulla jotain mielessä?, hän uteli varovasti.
Yui
Yui

Viesti  Nishu 20.03.10 0:37

Hiro pudisti päätään pienesti.
"Ei oikein... Mut mehän voidaan vaan mennä käveleksiin jonnekin. Sä voit näyttää mulle vaik paikkoja täältä päin", hän ehdotti hymyillen ja lähti astelemaan hidasta vauhtia ulko-ovelle astuen sitten ulos auringonpaisteeseen.
"Mua ei oikein huvittais palata sinne tunkkaseen kellarihuoneeseen. Alkaa ahdistaa sellaset tilat."
Nishu
Nishu
Ylläpitäjä

Viesti  Crawi 20.03.10 1:23

Samin suusta pääsi vapautunut nauru Nigelin vetäistessä hänen kätensä korkealle ylös. Tuo oli selvästikin pääsemässä taas vauhtiin. Sam antoi katseensa taas välillä kiertää kellarihuoneiston läpi. Ihmisiä oli tullut ja mennyt tasaiseen tahtiin, joten väkiluku huoneessa oli pysynyt suhteellisen samana. Tunnelmakaan ei ollut paljon muuttunut.
Crawi
Crawi

Viestien lukumäärä : 1684
Ikä : 30

Viesti  Nishu 20.03.10 1:32

Samin kiinnittäessä huomionsa muualle Nigel jatkoi laulamistaan hiljaisemmalla äänellä. Lisa kumartui painamaan päänsä veljensä olkapäälle ennen kuin supisi jotain Nigelin korvaan. Nigel lopetti laulunsa kuunnellessaan mitä hänen siskollaan oli asiaa.
"Ainiin, tosiaan!" Hän sanoi kulmat kohoten. Hän oli totaallisesti unohtanut mainita muille, että oli lähdössä vähintään viikoksi muualle päin maailmaa.
Nigel käännähti jälleen Samia kohti.
"Niin joo... mä lähen vajaa viikon päästä jokskin aikaa briteis käymään. Vanhempien luona. Pitää nyt sanoa, ettei taas unohdu", hän sanoi naurahtaen ja vilkaisi Lisaa olkansa ylitse. Tuolla oli kasvoillaan hieman epävarma ja tarkkaavainen ilme sekä katse kohdistettuna Samin kasvoihin.
Nishu
Nishu
Ylläpitäjä

Viesti  Crawi 20.03.10 1:42

Sam tunsi sydämen pomppaavan kurkkuun hänen kuullessaan Nigelin matkasta. Ei hän ollut tottunut olemaan yksin, eikä hänellä ollut Nigelin lisäksi paljon muuta seuraa.
"Ai... Osaatko ollenkaan sanoa, kuinka kauan aiot viipyä?" Poika kysäisi mahdollisimman neutraalilla äänellä, pitäen katseensa kuitenkin kaikkialla muualla, kuin Nigelissä.
Crawi
Crawi

Viesti  Nishu 20.03.10 1:50

Nigelin kulmat kurtistuivat hieman, mutta hellittivät sitten kun Lisa, huomatessaan veljensä katseen, väänsi kasvoilleen hymyn, ja ryhtyi katselemaan muualle.
Nigel käänsi katseensa takaisin Samiin kohauttaen olkiaan.
"Ei mulla tarkkaa tietoa ole. Vähintään viikon mä oon poissa, mut se saattaa kyllä venyä siitä", hän sanoi ja muisti sitten vielä Hideakin ja Italian.
"Ainiin ja Lisa, mä käväsen matkanvarrella Italiassa moikkaamassa kaveria", hän sanoi Lisalle saaden siskonsa kulmat kohoamaan ja sitten pudistamaan päätään. "No mä menen ainakin suoraan Englantiin, joten koitat ite sit hoitaa lentos kuntoon."
Nishu
Nishu
Ylläpitäjä

Viesti  Crawi 20.03.10 2:02

Samin kulmat kurtistuivat, kun Nigel otti puheeksi Italian ja siellä asuvan kaverin. Pojalle tuli heti eräs henkilö mieleen, eikä tämä totta puhuen miellyttänyt häntä.
"Italiaan? Mitä kavereita sulla Italiassa asti on?" Hän kysäisi, äänessään ehkä pieni epäilyn sävy, yrittäen koko ajan uskotella itselleen ,että Hideaki oli lähtenyt minne tahansa muualle, kuin Italiaan.
Crawi
Crawi

Viesti  Nishu 20.03.10 2:09

Nigel nauroi Samin kurtistuneille kulmille ja epäilevälle kysymykselle.
"Umh... en tiedä muistatko sä, mut eräs mun kaveri, melko lyhyt ja mun ikänen, Hideaki, pyöriskeli mun seurassa. Se lähti kesän alussa jonkun italialaisen matkaan Italiaan. Se soitteli tänään aamulla ja sovittiin et menisin käväseen sen luona matkanvarrella Britteihin", hän kertoi ja Lisan huomio veljensä selän takana kiinnittyi taas poikiin. Puhelu aamulla? Lisan kulmat kurtistuivat kun muisto Nigelin inhottavasta tahraläntistä peitossa nousi mieleen. Hän katseli nyt hieman huolestuneena veljensä takaa Samia, joka ei tuntunut olevan kovin iloinen uutisesta.
Nishu
Nishu
Ylläpitäjä

Viesti  Yui 20.03.10 17:36

Aiyu nyökkäili hymyillen.
-Joo, poika vastasi myöntävästi toisen ehdotuksiin ja naurahti sitten hiljaa. Hän sipaisi hiuksiaan pois kasvoiltaan.
-No mä en ajatellu et olisin menos takasin, poika sitten myönsi ja kohautti olkiaan. Ehkä jos Hirokin menisi niin sitten hän voisi mutta ei kyllä yksin.
Yui
Yui

Viesti  Nishu 20.03.10 19:13

Hiro nyökähti vain ja katseli sitten ympärilleen.
"Alotetaanko tuolta päin?" Hän ehdotti viittoen kädellään katua vasempaan. Hän oli kuullut, että jossain Tokion keskustassa piileksi suurehko puistoaukio. Suihkulähde, kirsikkapuita... Siellä hän haluaisi käydä kyllä jossain välissä.
Nishu
Nishu
Ylläpitäjä

Viesti  Yui 20.03.10 19:16

-Joo mennään vaan, Aiyu sanoi hymyillen ja lähti astelemaan sitten Hiron näyttämään suuntaan. Hän katseli hetken aikaa ympärilleen kunnes huomasi lemmikkikaupan jonka ikkunan edessä olevissa häkeissä oli kaneja. Poika asteli ikkunan luokse ja jäi hetkeksi katselemaan pupuja.
-Niin söpöjä, poika mutisi itsekseen ennen kuin suoristautui ja vilkaisi Hiroa.
-Miks et sä hanki lemmikkiä? Ni sit mä voisin aina tulla kattomaan sitä, hän sanoi naurahtaen ja kallisti päätään suloisesti.
Yui
Yui

Viesti  Nishu 20.03.10 19:35

Hiro hymyili suloisille kaneille ja tiiraili niitä ikkunan lävitse.
"Mulla ei oo tarpeeks varaa", hän sanoi katse yhä pörröisissä loikkijoissa. "Enkä tiedä riittääkö mun aika lukukauden aikana lemmikin hoitamiseen, kun koitan panostaa opiskeluun mahdollisimman paljon."
Nishu
Nishu
Ylläpitäjä

Viesti  Yui 20.03.10 19:48

-No mut jos hankkisit vaikka kanin. Eihän sen kanssa niin kauheesti aikaa menis. Mä voisin tulla hoitamaan sitä sun puolesta, Aiyu sanoi hymyillen suloisesti ja jatkoi matkaa sitten hyppelehtien. Pian he tulivatkin sitten puiston reunalle.
-Mennäänkö tonne istuskelemaan hetkeksi?, poika sitten uteli ja osoitteli kaunista nurmiaukeaa.
Yui
Yui

Viesti  Nishu 20.03.10 19:56

Hiro kohautti olkiaan hieman ja suoristi selkänsä.
"Nii... mut mä tarvisin vielä sitä rahaa jostain", hän muistutti ja vilkaisi Aiyua nopeasti. Ei hän kyllä lemmikkiä halunnut hankkia jos hänellä itsellään ei olisi aikaa viettää sen kanssa.
Hiro lähti seuraamaan Aiyua katua pitkin, pian eteen avautui kaunis puisto. Hänen huulensa kaartuivat hellään hymyyn ja silmät alkoivat loistaa hieman enemmän. Hän piti niin paljon enemmän luonnosta vihreänä ja eloisana kuin noista korkeista rakennuksista ja bensalle haisevasta, kovaäänisestä liikenteestä.
"Joo, mennään vaan", Hiro nyökähti Aiyun ehdotukselle hymyillen ja lähti tarpomaan jo hieman nopeampaa tahtia nurmelle.
Nishu
Nishu
Ylläpitäjä

Viesti  Yui 20.03.10 20:08

Aiyu hymyili vain pienesti ja loikki Hiron perässä puistoon. Hän haki katseellaan hyvän paikan nurmelta ja istahti siihen asettaen Hello Kittynsä jalkojensa väliin istumaan. Poika lysähti sitten selälleen ja jäi tuijottelemaan siniselle taivaalle.
-Mä en oo koskaan käyny kaupungin ulkopuolella, hän sanoi huokaisten ja vilkaisi ympärillään olevia puita nopeasti.
-Ois joskus kiva päästä luonnon keskelle.., hän jatkoi ja kikatteli sitten itsekseen.
Yui
Yui

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Sivu 9 / 16 Edellinen  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 12 ... 16  Seuraava

Takaisin alkuun