Osa#6
4 posters
Sivu 20 / 40
Sivu 20 / 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Vs: Osa#6
-Tiedätkö mä ajattelin mu takaisin tulon ihan erinlaiseks....mä oletin että kentällä mua vastassa ois lauma kavereita..ja Haru....mä odotin siellä melkein kolme tuntia mutta kukaan ei tullu....mun melkein kaikki kaverit oli jo kolun ja töiden kautta luoneet ihan uuden kaveri piirin...ei mulla ole oikeastaan ketään täällä...paitsi Haru...mutta sekin haluaa viettää nykyisin aikaa sun kanssa..., Hideaki sanoi huokaisten.
Minoru tuijotteli ikkunasta ulos ja vilkaisi Marcia.
-Missä sä oikeen asut?
Minoru tuijotteli ikkunasta ulos ja vilkaisi Marcia.
-Missä sä oikeen asut?
Yui- Viestien lukumäärä : 3614
Ikä : 34
Registration date : 05.10.2007
"Kohta näet", Marc hymyili ja taksin pysähtyessä mies kiitti, maksoi ja antoi kuskille hieman tippiäkin. He olivat saapuneet suurehkon omakotitalon pihaan.
The Wolf- Viestien lukumäärä : 222
Ikä : 30
Registration date : 02.10.2007
-Vau....mä en edes tiennyt että tällaisia oli Tokiossa.., Minoru sanoi ja katseli taloa.
Marc hymyili. "En mäkään ennen kun muutin tänne", mies totesi ja ohjasi Minorun ovelle, avasi sen ja astui sisälle.
Minoru hymyili hivenen ja astui Marcin perässä sisälle katsellen hetken ympärilleen.
Marc hymyili ja riisui takkinsa ja kenkänsä. Sitten mies asteli Minorun luokse ja riisui takaapäin tuon takin miehen päältä.
Minoru hymyili hivenen ja vilkaisi Marcia olkansa yli antaen miehen ottaa takin hänen päältään. Hän sujautti sitten kengät jalastaan.
Chojiro katseli Hideakia kuunnellen tuon puhetta.
”Kysyt vain niin kyllä Haru sun kanssasi varmasti on. Enkä usko, että sulta kestää kauaa saada uusia kavereitakaan”, hän sanoi hymyillen hieman.
”Kysyt vain niin kyllä Haru sun kanssasi varmasti on. Enkä usko, että sulta kestää kauaa saada uusia kavereitakaan”, hän sanoi hymyillen hieman.
Hideaki hymähti vain ja kohautti olkiaan.
-Mun kaverit syntyy niin että mä päästän ne ensin mun jalkojen väliin ja mitin vasta sitten millanen ihminen se on.., poika sanoi ja käänsi katseensa Haruun kun tämä ilmestyi makuuhuoneesta.
-Mun kaverit syntyy niin että mä päästän ne ensin mun jalkojen väliin ja mitin vasta sitten millanen ihminen se on.., poika sanoi ja käänsi katseensa Haruun kun tämä ilmestyi makuuhuoneesta.
Marc ripusti Minorun takin henkariin ja siirsi tuon kengät sivumpaan. Mies ohjasi Minorun istumaan sohvalle ja hääräili hetken keittiössä. Hetken päästä Marc toi hienon suuren jäätelöannoksen Minorulle.
Chojiro kohotti kulmiaan hieman yllättyneenä. Hän käänsi katseensa Haruun ja hymyili tuolle.
”Tuliko asiat selvitettyä?”
”Tuliko asiat selvitettyä?”
Minoru otti hymyillen jäätelöannoksen vastaan ja vei lusikan suuhunsa.
-Kukkia, illalllinen, leffa ja jäätelöä....missä sä olet piileskellyt, hän sanoi hymyillen ja asettui paremmin sohvalle.
Haru nyökkäsi ja istahti kaksikon väliin.
-Kukkia, illalllinen, leffa ja jäätelöä....missä sä olet piileskellyt, hän sanoi hymyillen ja asettui paremmin sohvalle.
Haru nyökkäsi ja istahti kaksikon väliin.
Marc hymähti. "Sun kauppasi on vain niin huomaamaton", Marc huomautti. Olihan se iloisen värinen ja muuta, mutta se oli vain niin syrjässä, ettei sitä kovin helposti löytänyt.
Minoru naurahti ja söi jäätelöä hymyillen. Harvoin häntä näin hyvin kohdeltiin.
Marc hymyili ja silitti Minorun hiuksia ja taputti sitten miestä olalle. "Mä käyn suihkussa. Syö ihan rauhassa se jäätelö. Jos et jaksa niin vie pakastimeen", Marc sanoi, nousi sohvalta ja asteli kylpyhuoneeseen.
Minoru katseli miehen perään ja sitten ympärilleen. Hän huokaisi ja jatkoi jäätelön syömistä.
Marc kävi suihkussa nopeasti ja kietoi pyyhkeen ympärilleen ja asteli takaisin Minorun luokse.
Minoru oli vienyt lopun jäätelön pois ja loikoili nyt sohvalla.
Marc hymyili Minorulle istuutuessaan tuon viereen. "Haluatko sä käydä suihkussa?" mies kysyi ja silitteli nuoremman hiuksia.
Minoru pudisti päätään ja laski kätensä Marcin jalalle.
Marc hymyili ja laskeutui alemmas suutelemaan Minorua lyhyesti ja hellästi.
"Pitäisikö meidän mennä nukkumaan, huomenna kuitenkin on taas uusi työpäivä?"
"Pitäisikö meidän mennä nukkumaan, huomenna kuitenkin on taas uusi työpäivä?"
Minoru katseli Marcia hetken aikaa hivenen kummissaan.
-Sä halaut mennä nukkumaan...pelkästään nukkumaan...
-Sä halaut mennä nukkumaan...pelkästään nukkumaan...
"Jos elättelee pidempää suhdetta edes joskus niin se on hyvä mennä pelkästään nukkumaan", Marc totesi.
-Sä haluat pidempää sudetta..., Minoru kysyi hymyillen hivenen.
Marc nyökkäsi. "Mä olen jo pitkään toivonut löytäväni henkilön, jonka kanssa sujuisi pidempikin suhde", Marc hymyili. Miehen pyyhe valahti hieman tuon kumartuessa taas suutelemaan Minorua.
Sivu 20 / 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Sivu 20 / 40
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa