Osa#6
4 posters
Sivu 40 / 40
Sivu 40 / 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Vs: Osa#6
Chika hieroi otsaansa ja katseli Nigeliä hetken. Hän pörrötti pojan hiuksia hymyillen.
-Selvä äiti. Lopetan kasvamisen heti, hän sanoi ja hävisi keittiöön etsimään syötävää.
Hideaki katsli ympärilleen hetken aikaa ennnen kuin otti kenkänsä pois ja tassutteli Nigelin luo.
-Saisinko mä käyttää teidän suihkua....ja sitten vasta vetää kuivat vaatteet pääle, poika pyysi.
-Selvä äiti. Lopetan kasvamisen heti, hän sanoi ja hävisi keittiöön etsimään syötävää.
Hideaki katsli ympärilleen hetken aikaa ennnen kuin otti kenkänsä pois ja tassutteli Nigelin luo.
-Saisinko mä käyttää teidän suihkua....ja sitten vasta vetää kuivat vaatteet pääle, poika pyysi.
Yui- Viestien lukumäärä : 3614
Ikä : 34
Registration date : 05.10.2007
Nigel suki hiuksiaan takaisin järjestykseen huudahtaen Chikan perään, ettei se syömällä pysähtynyt.
Hän käänsi katseensa alaviistoon Hideakia kohti.
"Joo, ilman muuta", hän sanoi hymyillen ja näytti sitten omaa huonettaan kohti. "Voit hakea mun huoneesta sitten vaatteita, mitä tahdot."
Hän käänsi katseensa alaviistoon Hideakia kohti.
"Joo, ilman muuta", hän sanoi hymyillen ja näytti sitten omaa huonettaan kohti. "Voit hakea mun huoneesta sitten vaatteita, mitä tahdot."
-Okei...missä päin on kylpyhuone, Hideaki vielä kysyi ja katseli ympärilleen jälleen.
Chika hymähti ja kaiveli jääkaappia hetken aikaa. Hän lopulta vain kaivoi esiin läheisen pikaruokapaikan menun ja katselisitä.
-Aijon tilata ruokaa. Haluuks joku muu jotai, hän kysyi ja istahti keittiön pöydälle.
Chika hymähti ja kaiveli jääkaappia hetken aikaa. Hän lopulta vain kaivoi esiin läheisen pikaruokapaikan menun ja katselisitä.
-Aijon tilata ruokaa. Haluuks joku muu jotai, hän kysyi ja istahti keittiön pöydälle.
"Ah, niin joo", Nigel mutisi ja kulki kylpyhuoneen ovelle avaten sen.
"Täällähän tämä. Tahdotko sä jotain pikaruokalasta?"
"Täällähän tämä. Tahdotko sä jotain pikaruokalasta?"
-Ei mulla ole rahaa..., Hideaki sanoi ja kohautti olkiaan vaikka pojan vatsa valittikin nälästä. Hän asteli sitten Nigelin ohi kylpyhuoneeseen ja veti oven perässään kiinni.
"Mä voin maksaa sun osalta", Nigel huhuili oven toiselta puolelta. "Tarviithan sä jotain syötävää."
Ryu asteli Chikan perässä keittioon ja yritti kurkkia tuon olan takaa menua. Hetken mietinnän jälkeen hän osoitti jotain listalta. "Tämä", poika vielä mumisi, varmistaakseen että hänet oli huomioitu.
Crawi- Viestien lukumäärä : 1684
Ikä : 30
Registration date : 02.08.2007
Hideaki kurkisti paidattomana oven raosta ja katseli Nigeliä hetken.
-No en mä kahten päivään ole syönyt niin....kyllä mulle ruoka kelpaa...
-Selvä, Chika sanoi ja pörrötti Ryuunkin hiuksia.
-Odotetaa vaan että noi kyyhkyläiset saa päätettyä, poika sanoi hivenen kovempaan ääneen.
-No en mä kahten päivään ole syönyt niin....kyllä mulle ruoka kelpaa...
-Selvä, Chika sanoi ja pörrötti Ryuunkin hiuksia.
-Odotetaa vaan että noi kyyhkyläiset saa päätettyä, poika sanoi hivenen kovempaan ääneen.
Nigelin silmät vilkaisivat nopeasti Hideakin paljasta rintaa palaten lähes saman tien toisen kasvoihin.
"Okei, odotas hetki. Haen sen listan", hän sanoi pienesti virnistäen ja kipaisi keittiöön kaappaamaan menun Chikalta.
"Okei, odotas hetki. Haen sen listan", hän sanoi pienesti virnistäen ja kipaisi keittiöön kaappaamaan menun Chikalta.
-Hei!, Chika huudahti Nigelin perään.
Hideaki hymyili hivenen ja katseli Nigelin menoa. Hän vilkaisi sitten listan läpi ja osoitettuaan mitä halusi poika hävisi kylpyhuoneen puolelle jälleen.
Hideaki hymyili hivenen ja katseli Nigelin menoa. Hän vilkaisi sitten listan läpi ja osoitettuaan mitä halusi poika hävisi kylpyhuoneen puolelle jälleen.
Nigel kulki jälleen keittiöön, tällä kertaa rauhallisemmin ja katse listaa tutkaillen. Hän pysähtyi ruokapöydän viereen raapimaan leukaansa ja ojensi menun sitten takaisin Chikalle.
"Nämä mulle ja Hideakille", hän sanoi tuumailevalla äänensävyllä osoittaen kahta eri nimeä listasta.
"Nämä mulle ja Hideakille", hän sanoi tuumailevalla äänensävyllä osoittaen kahta eri nimeä listasta.
-Selvä.., Chika sanoi ja tutki menua katseellaan.
-Haluatko sä kertoa meille että mitä sun ja ton kääpiön välillä on, poika kysyi virnuillen.
-Haluatko sä kertoa meille että mitä sun ja ton kääpiön välillä on, poika kysyi virnuillen.
Ryu hypähti istumaan pöydälle ja katsoi itsekkin Nigeliä, odottava katse silmissään. Hän heilutteli rennosti jalkojaan ja rummutteli kevyesti käsillä polviaan.
Crawi- Viestien lukumäärä : 1684
Ikä : 30
Registration date : 02.08.2007
Nigel huokaisi kyllästyneesti ja peruutti nojaamaan keittiön tiskialtaaseen.
"Ensinnäkin, sillä 'kääpiöllä' on nimikin, Hideaki. Ja toiseksi, meidän välillä ei ole mitään. Vasta alkava normaali kahden henkilön ystävyyssuhde", hän selitti selkeästi kuin joillekin pikkukakaroille, jotka ymmärsivät asiat vasta pitkän hoennan jälkeen. "Se viettää yön täällä kun sillä ei ole muutakaan paikkaa."
"Ensinnäkin, sillä 'kääpiöllä' on nimikin, Hideaki. Ja toiseksi, meidän välillä ei ole mitään. Vasta alkava normaali kahden henkilön ystävyyssuhde", hän selitti selkeästi kuin joillekin pikkukakaroille, jotka ymmärsivät asiat vasta pitkän hoennan jälkeen. "Se viettää yön täällä kun sillä ei ole muutakaan paikkaa."
Chika myhisi vain virnuillen mutta nappasi kuitenkin lopulta puhelimen käteensä ja naputteli oikean numeron.
-Mutta et voi väittää vastaan. Ihan herkullisen näköinenhän se oli, poika totesi.
-Mutta et voi väittää vastaan. Ihan herkullisen näköinenhän se oli, poika totesi.
Nigel ei vastannut pojan viimeiseen kommenttiin mitään. Kohotti vain kulmiaan ja toista suupieltään.
-------
Suite à un grand nombre de réponses, ce sujet a été automatiquement divisé. Vous pouvez retrouver la suite de ce sujet ici :
https://redparadise.palstani.com/viewtopic.forum?t=58
-------
Suite à un grand nombre de réponses, ce sujet a été automatiquement divisé. Vous pouvez retrouver la suite de ce sujet ici :
https://redparadise.palstani.com/viewtopic.forum?t=58
Sivu 40 / 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Sivu 40 / 40
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa