Osa#1
+2
Crawi
Nishu
6 posters
Sivu 13 / 40
Sivu 13 / 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Vs: Osa#1
-Ootko varma että osaat sinne. Voithan sä tulla mulle yöksi, Haru sanoo ja lisää jälkimmäisen lauseen hieman varovasti.
Yui- Viestien lukumäärä : 3614
Ikä : 34
Registration date : 05.10.2007
Chojiro ottaa tupakan huuliltaan sormillensa ja puhaltaa hiukan savua ulos. -Oikeasti? Hän kysyy hiukan yllättyneenä.
Haru silmäilee miestä ja tumppaa tupakkansa.
-Juu kunhan et raiskaa mua, hän sanoo hymyillen.
-Juu kunhan et raiskaa mua, hän sanoo hymyillen.
Haru lähtee kerrostaloon sisälle ja pitää ovea auki miehelle.
-Mä oon Haru, hän esittäytyy.
-Mä oon Haru, hän esittäytyy.
Chojiro tumppaa tupakkansa ja menee sisälle. -Chojiro, hän esittäytyy pieni hymyn kaare suullaan.
Haru kipittää portaat ylös ja päästää miehen asuntoonsa.
-Voit nukkua tossa sohvalla, hän sanoo ja kaivaa kaapeista miehelle tyynyn ja peiton. Hän pistää ne sohvalle ja kääntyy katsomaan Chojiroa.
Meen nukkuu öitä
-Voit nukkua tossa sohvalla, hän sanoo ja kaivaa kaapeista miehelle tyynyn ja peiton. Hän pistää ne sohvalle ja kääntyy katsomaan Chojiroa.
Meen nukkuu öitä
-Joo, kiitos, Chojiro sanoo ja astelee sohvan luo laittaen kansionsa lattialle. -Jään sulle pahasti velkaa.
Okei, öitä ^^
Okei, öitä ^^
Haru hymyilee Chojirolle.
-Et sä mulle jää mitään velkaa, hän sanoo ja lähtee kohti makuuhuonetta.
Vielä ovelta Haru toivottaa hyvää yötä ja sen jälkeen hän vaihtaa yö puvun. Haru nukahtaa nopeasti ja menee kerälle keskelle sängyä.
-Et sä mulle jää mitään velkaa, hän sanoo ja lähtee kohti makuuhuonetta.
Vielä ovelta Haru toivottaa hyvää yötä ja sen jälkeen hän vaihtaa yö puvun. Haru nukahtaa nopeasti ja menee kerälle keskelle sängyä.
Chojiro vilkaisee makuuhuoneen ovea kohti ja hymähtää. Hän riisuu housunsa ja paitansa mennen makuulle sohvalle. Hän katsoo hetken kattoa ja siirtyy sitten kyljelleen nukahtaen.
Haru herää seuraavana aamuna ja hän pukee päälleen farkut ja hupparin. Haru hiipii varovasti Chojiron ohi keittiöön ja alkaa tehdä aamupalaa. Hän pistää radion aivan hiljaiselle ja laulaa musiikin mukana.
Chojiro kuuli kaukaa kantautuvaa hiljaista musiikkia. Hän mumisi jotain epäselvää ja avasi silmänsä hiukan raolleen. Nyt hän kuuli jo musiikin selvemmin ja sen mukana kantautuvan hiljaisen laulun. Chojiro hieraisi otsaansa ja kääntyi selälleen.
Haru lauloi yhä hiljaa ja teki aamiaiseksi voileipiä. Hän pisti kahvia keittymään ja heilui musiikin rytmin mukana.
Chojiro nousi istumaan ja oli hetken paikallaan. Hänen sieraimiinsa kantautui voileipien ja kahvin tuoksujen sekoitus. Chojiro hieraisi silmiään ja nousi ylös kävellen keittiön ovelle. Hänen suulleen vääntäytyi hymy tämän huomatessa Harun heilumassa musiikin tahdissa. -Voinko lainata suihkua? Hän kysyi hymyillen hiukan.
Haru säpsähti kun huomasi Chojiron takanaan.
-Juu voit, hän sanoi ja kävi hakemassa miehelle pyyhkeen läheisestä kaapista.
Haru ojensi pyyhkeen Chojirolle ja osoitti suihkun suuntaan.
-Juu voit, hän sanoi ja kävi hakemassa miehelle pyyhkeen läheisestä kaapista.
Haru ojensi pyyhkeen Chojirolle ja osoitti suihkun suuntaan.
Chojiro otti pyyhkeen ja lähti kylpyhuonetta kohden. Hän lukitsi oven perässään ja riisui vähimmätkin vaatteensa laittaen suihkun viileälle.
Haru kattoi pöydän ja jäi odottelemaan Chojiroa. Hän kuunteli suihkun ääntä ja alkoi taas laulaa hiljaa musiikin mukana.
Meen muut tuun kyl varmaa tos muutaman tunnin pääst takas
Meen muut tuun kyl varmaa tos muutaman tunnin pääst takas
Selvä
Chojiro otti samppoo pullon ja kippasi hiukan sen sisältöä kämmenelleen. Hän hieroi sitä päähänsä ja huuhteli sitten pois. Hän huuhteli itsensä vielä nopeasti ennen kuin sammutti suihkun. Hän nappasi lattialta pyyhkeen ja kuivaili itseään siihen pujottaen bokserinsa jalkoihin. Chojiro jätti pyyhkeen kuivumaan suihkuseinälle ja tuli vessasta. Hän puki farkkunsa ja t-paitansa mennen keittiöön.
Chojiro otti samppoo pullon ja kippasi hiukan sen sisältöä kämmenelleen. Hän hieroi sitä päähänsä ja huuhteli sitten pois. Hän huuhteli itsensä vielä nopeasti ennen kuin sammutti suihkun. Hän nappasi lattialta pyyhkeen ja kuivaili itseään siihen pujottaen bokserinsa jalkoihin. Chojiro jätti pyyhkeen kuivumaan suihkuseinälle ja tuli vessasta. Hän puki farkkunsa ja t-paitansa mennen keittiöön.
Haru kaatoi kahvia kahteen mukiin kun kuuli suihkun menevän pois päältä ja haki jääkaapista appelssiini mehu purkin.
Haru istahti Chojiroa vastapäätä ja hymyili. Hän otti kahvimukin käteensä ja joi siitä hiukan.
Chojiro otti kahvimukin käteensä ja katseli sen sisällä kieppuvaa kuumaa juomaa. -En mä olisi mitään kunnon aamiaista tarvinnut, hän sanoi kohottaen katseensa Haruun.
Haru katsahti Chojiroa.
-Teen aina itsellenikin tällaisen aamiaisen. Ei sun tarvi syödä jos et halua, hän sanoi.
-Teen aina itsellenikin tällaisen aamiaisen. Ei sun tarvi syödä jos et halua, hän sanoi.
-Ehkä yhden leivän.., Chojiro sanoi. -Näyttävät hyviltä. Hän nappasi yhden leivän ja maistoi sitä.
Sivu 13 / 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Sivu 13 / 40
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa