Turhat jupinat
+17
Replice
Ginevry
Mayo
Yurisu
Nega
The Wolf
naaraaja
Ninjin
Febu
Cherryy
Honey-
RedRosie
Tomoyo
-Minzux-
Crawi
Nishu
Miss Mistake
21 posters
Sivu 27 / 32
Sivu 27 / 32 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 32
Vs: Turhat jupinat
Toi pitää muuten näyttää mun kamulle...Se on älytön Rihanna fani.
Tota noin, täytin tossa vuoden ekana päivänä 11, kiri kiri...
Tota noin, täytin tossa vuoden ekana päivänä 11, kiri kiri...
Mayo- Viestien lukumäärä : 98
Registration date : 07.08.2007
Oi.. onnea! Mä täytin itsenäisyyspäivänä kolmentoista.
Pitäis tehdä villasukka perjantaiks valmiiksi, mutta kärkikavennusta ei ole kiva tehdä. Sitten on muutamia kokeitakin tulossa D:
Pitäis tehdä villasukka perjantaiks valmiiksi, mutta kärkikavennusta ei ole kiva tehdä. Sitten on muutamia kokeitakin tulossa D:
Hrr...Rättikäsityöt saavat vereni hyytymään. Onnea vaan sullekkin. Katottiin äsken Blair Witch Project. Aika huono itse asiassa. Sisko karju kokoajan vessassa: pyyhkimään! Niin et eipä ainakaan todellisuuden taju hävinnyt kesken..
:"D Juuh...
Nyt mä tulin jo riippuvaiseks tosta Vanilla Skyn Umbrellasta. Mukavaa kun on 29.1. hammastarkastus ja en kovin usein hampaitani muista pestä. Onneks se menee uskonnon tunnin alun päälle.
Nyt mä tulin jo riippuvaiseks tosta Vanilla Skyn Umbrellasta. Mukavaa kun on 29.1. hammastarkastus ja en kovin usein hampaitani muista pestä. Onneks se menee uskonnon tunnin alun päälle.
Jooh, mullakin oli tossa viime viikolla hammalääkäri. Porasivat takahampaan, nyt pitäs kaiken olla ihan kunnossa, mut kuinkahan kauan...*mutustaa karkkia*
Nishu, kohta suutun tosissani enkä enää KOSKAAN tule sivuillesi. Tekstit on kokoajan päällekkäin, sitten pitää ottaa kuusi kertaa: Edellinen, seuraava, edellinen seuraava.
Nishu, kohta suutun tosissani enkä enää KOSKAAN tule sivuillesi. Tekstit on kokoajan päällekkäin, sitten pitää ottaa kuusi kertaa: Edellinen, seuraava, edellinen seuraava.
Silleen oudosti...Mut ei onneks koko ajan.
Ei mullakaan oo menny koskaan ennen. Laitan tähän nyt esimerkki tapauksen:
Luen viestejä, ja painan tuolta 'post reply' kohasta. Sitten sen edellisen sivun viestien ym. kohtien tekstit on sellasena sotkuna muun päällä.
Luen viestejä, ja painan tuolta 'post reply' kohasta. Sitten sen edellisen sivun viestien ym. kohtien tekstit on sellasena sotkuna muun päällä.
Empä tiedä..Nyt pitää kyllä minun lähteä. Moro, lupaan käydä HIEMAN useammin täälläkin päin.
(Siis jos idea ei aiheuta suurta vastustusta)
(Siis jos idea ei aiheuta suurta vastustusta)
Hihii...Oli tarkoitus etsiä netistä uusi Avatar, mutta, kuten näkyy en millään voi luopua rakkaasta Tuomaksestani..! 0_0 Anette, varo nahkaasi jos yrität jotain, mrr!!!
Ja minä en edes tunne koko henkilöä :'D
Tänään koulussa tanssia, repeilin vähän väliä ja hyppelehdin sinnetänne. Astuin yhen Janin jalallekkin ja molemmat repes.
Tänään koulussa tanssia, repeilin vähän väliä ja hyppelehdin sinnetänne. Astuin yhen Janin jalallekkin ja molemmat repes.
Että osaat olla ärsyttävä...Etkä muka ole KOSKAAN kuullut Nightwishista???????
Vai tanssia? Mikäs kouluaine se sellainen on? O_O
Vai tanssia? Mikäs kouluaine se sellainen on? O_O
Ai se on Nightwishistä. Juu juu.. kyllä mä siitä bändistä olen kuullut.
Liikunta tunnilla oli tanssia.
Liikunta tunnilla oli tanssia.
Ok. Meillä on tanssia vaan kun harjotellaan kansantansseja kevät/joulu juhliin...
Ai niin, oli meillä joskus sitten apu ope joka piti hip-hop tunteja iltapäivisin. Sepä kyllä laittoin eroanomuksen vetämään oltuaan meidän koulussa kaksi päivää että sitä ei kai lasketa.
Ai niin, oli meillä joskus sitten apu ope joka piti hip-hop tunteja iltapäivisin. Sepä kyllä laittoin eroanomuksen vetämään oltuaan meidän koulussa kaksi päivää että sitä ei kai lasketa.
Lisää narinaa sun nettisivuista: Mitä ihmeen kellonaikoja täällä on? Kello ei todellakaan ole 5.54!!!
Ookkei...No, mut nyt pitää taas häippästä. Moikka!
Ooh, miten rankka päivä. Eka nukuin pommiin, ja jouduin juoksemaan (ja satuin olemaan HYVIN nälkäinen sinä aamuna!!!) bussiin. Meinasin unohtaa uikkarit, ja meillä sattui olemaan uimahalli päivä. Hain sitten ne, ja lähdin kouluun. Heti aamusta kerrattiin pronomineja, partikkeleita,
ja jakokulmia/jakojäännöksiä. Sitten lähdettiin bussilla uimahallille, meinasin nukahtaa kaverini viereen bussissa. Uimahallissa sain viimeinkin uima-maisterin merkin, uituani vielä 300m rinta uintii..Sitten tuhlasin 5e uimahallin ravintolassa pelkkään karkkiin ja limsaan. Koulussa oli ruokana ällö-nakki-peruna-soppaa, ja pullaa. Lopulta kävelin 3,5 km kotiin, ja istun nyt koneella juomassa omenalimsaa, syömässä salmiakkia ja koneella pauhaa Nightwishin "Bye Bye Beautiful" ja Apulannan "Hiekka". Hyvää viikonloppua kaikille!
ja jakokulmia/jakojäännöksiä. Sitten lähdettiin bussilla uimahallille, meinasin nukahtaa kaverini viereen bussissa. Uimahallissa sain viimeinkin uima-maisterin merkin, uituani vielä 300m rinta uintii..Sitten tuhlasin 5e uimahallin ravintolassa pelkkään karkkiin ja limsaan. Koulussa oli ruokana ällö-nakki-peruna-soppaa, ja pullaa. Lopulta kävelin 3,5 km kotiin, ja istun nyt koneella juomassa omenalimsaa, syömässä salmiakkia ja koneella pauhaa Nightwishin "Bye Bye Beautiful" ja Apulannan "Hiekka". Hyvää viikonloppua kaikille!
Sä astuit Janin jalalle? :'''D Etkä ajatellut mulle kertoa asiasta.Nishu kirjoitti:Ja minä en edes tunne koko henkilöä :'D
Crawi- Viestien lukumäärä : 1684
Ikä : 30
Registration date : 02.08.2007
Tosi epistä, kun te tunnette toisenne, ja kerotte sitten tollasii sisäpiirin juttui...:)
Meillä on niin paljon sisäpiiri juttuja, että enään on vaikea edes puhua muusta :''DAkuma kirjoitti:Tosi epistä, kun te tunnette toisenne, ja kerotte sitten tollasii sisäpiirin juttui...:)
Crawi- Viestien lukumäärä : 1684
Ikä : 30
Registration date : 02.08.2007
Sivu 27 / 32 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 32
Sivu 27 / 32
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa