Onko täällä muita ei-manga-tai-anime-tykkääjiä?
+3
Nishu
Mayo
Replice
7 posters
Sivu 1 / 1
Onko täällä muita ei-manga-tai-anime-tykkääjiä?
`Joo, otsikko on aika hienosti muotoiltu, mutmut.. en tajua sitä hehkutusta mangasta ja animesta. Itse en tuosta "taiteenlajista" niinkään välitä, tosin en ryhdy vastustamaan jyrkästi näitä kahta, mutta.. niin, onko muita sielunsiskoja? Onko olemassa muita, joita ei kiinnosta manga-tai anime-sarjakuvat pätkääkään?
Replice- Viestien lukumäärä : 21
Registration date : 03.08.2007
Vs: Onko täällä muita ei-manga-tai-anime-tykkääjiä?
Ööhm, RAKASTAN Japania maana, kielenä ja kulttuurina, mutta en ole koskaan innostunut mistään Inuashoista.
Ei kiitos siis. Piirrän itse anime tyyliin, mutta en sarjakuvia. Lukeminen on tuskallista, ja en ole tykkännyt yhdestäkään lukemastani manga pokkarista.
Ei kiitos siis. Piirrän itse anime tyyliin, mutta en sarjakuvia. Lukeminen on tuskallista, ja en ole tykkännyt yhdestäkään lukemastani manga pokkarista.
Mayo- Viestien lukumäärä : 98
Registration date : 07.08.2007
Olet siis valinnut huonoja sarjoja! >8D
Anteeksituuppauksenitännepoistunsamantienkoskarakastanedowardia
Anteeksituuppauksenitännepoistunsamantienkoskarakastanedowardia
Kaverini (aikamoinen animemanga fani) suositteli juuri niitä. Sen mielestä ne on huippuja. Sitten kun valitsin itsekkin jotain, nekin oli aika Paskoja.
Mayo- Viestien lukumäärä : 98
Registration date : 07.08.2007
HiHHuLi hOi ~ Manga / Anime ei oo paskoja.
>'o
>'o
Karmilla- Viestien lukumäärä : 34
Registration date : 08.07.2008
Ja tämäkin riippuu täysin siitä, mitä mangaa lukee. Mangahan toisaalta on ihan sama asia kuin esim. amerikasta tulleet sarjakuvat. Ja valikoimaa on laajasti. Itse pidän aika monestakin lukemastani mangasta, mutta jotkut ei vaan iske. Ja muusta sarjakuva valikoimasta en löydä mieleistäni (saa tulla ihan vapaasti suosittelemaan muualtakin maailmasta tulleita sarjiksia).
Anteeksi melko turha viestini, saatte puolestani vihata mangaa/animea ihan niin paljon kuin lystäätte. Kunhan kerroin pari faktaa (älkää syökö D':)
*repesi Nishun viestille*
Anteeksi melko turha viestini, saatte puolestani vihata mangaa/animea ihan niin paljon kuin lystäätte. Kunhan kerroin pari faktaa (älkää syökö D':)
*repesi Nishun viestille*
Crawi- Viestien lukumäärä : 1684
Ikä : 30
Registration date : 02.08.2007
Tykkään yhdestä mangasarjasta ja kahdesta animesarjasta, mutten sen enemmästä. Piirustustyyli on minusta hienoa, mutta muuten en juuri Japanilaisuudesta ja sen fanittamisesta perusta. Kaverini on aivan hulluna kaikkiin japanijuttuhin, enkä häntä estä, jokainen saa olla sellainen kuin ite haluaa. Ja joo, just sen kaverin kautta tutustunukki niihin japanilaisjuttuihin
Sirupi- Viestien lukumäärä : 5
Registration date : 08.10.2008
Nykyään en oikein enää mangast ja animest välitä, kui ennen. Ne on jäänyt vähän takaa-alalle. Nykyään luen enemmän itse kirjoja jne. (----8
Brisingr- Viestien lukumäärä : 11
Ikä : 28
Registration date : 19.07.2009
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa