Lemmikkihaaveet
5 posters
Sivu 1 / 1
Lemmikkihaaveet
Kuka haaveilee omasta lemmikistä? Täällä yksi onneton, joka ei voi allergisen äitinsä takia hankkia eläimiä.
Pidän kovasti koirista, ja etenkin bordercollieita rakastan. Koirakaipuutani lievittää usein se, että naapurissa on ihana Pyry-koira, jota käyn usein moikkaamassa, ja sukulaisilla, suunnilleen puolella on koira. Näistä mun eläinhaaveista lisää, mites teillä?
Pidän kovasti koirista, ja etenkin bordercollieita rakastan. Koirakaipuutani lievittää usein se, että naapurissa on ihana Pyry-koira, jota käyn usein moikkaamassa, ja sukulaisilla, suunnilleen puolella on koira. Näistä mun eläinhaaveista lisää, mites teillä?
Replice- Viestien lukumäärä : 21
Registration date : 03.08.2007
Vs: Lemmikkihaaveet
Naah.. aina tahtonut koiran. Sehän nyt on melkein jokaisen pikkutytön unelma. Ne on niin lutusia ja useimmat karvasia, sekä hyviä kavereita, joille voi kertoa asiansa pelkäämättä sen paljastavan niitä muille.
Vaikka kyllähän niitä muitakin eläimiä on, mutta koira nyt vain on aina koira.
Kaikilla kavereilla on vähintään yksi koira. Sukulaisilta muutamilta löytyy myös. Harmittaa niin kun ei saa omaa. Äidillä nämä "ei-isompaa-kuin-kaljatölkki" -eläinkamppanjat ärsyttää kamalasti.
Vaikka kyllähän niitä muitakin eläimiä on, mutta koira nyt vain on aina koira.
Kaikilla kavereilla on vähintään yksi koira. Sukulaisilta muutamilta löytyy myös. Harmittaa niin kun ei saa omaa. Äidillä nämä "ei-isompaa-kuin-kaljatölkki" -eläinkamppanjat ärsyttää kamalasti.
Kissoja ei kiitos, niitä onkin jo kuusi. Rakas koirani luultavasti kuolee parin vuoen sisällä, on tuota ikää ihan kiitettävästi. JA lonkat paskana.
Joskus haaveilin hamstereistä, mustasta ja valkoisesta. Pepper ja Sold olisi nimiksi tullut.
:'D Nyt kun Minnistä aika jättää, hommaamme kaksi uutta koiraa. Iso pyreneittenmastiffi
ja miulle pikkuinen pomerannian.
Olen nyt pitkän pohdinnan jälkeen ajatellut antaa sille siten nimeksi Moona. Mutta siihen nyt on vielä aikaa...
Joskus haaveilin hamstereistä, mustasta ja valkoisesta. Pepper ja Sold olisi nimiksi tullut.
:'D Nyt kun Minnistä aika jättää, hommaamme kaksi uutta koiraa. Iso pyreneittenmastiffi
ja miulle pikkuinen pomerannian.
Olen nyt pitkän pohdinnan jälkeen ajatellut antaa sille siten nimeksi Moona. Mutta siihen nyt on vielä aikaa...
Mayo- Viestien lukumäärä : 98
Registration date : 07.08.2007
Miks ei kissoja? o_O
Kissat on ihania, pieniä karvaturreja, jotka kaipaa hellyyttä.
Ihan ku koirat, mut vaan pienempänä. (Paitsi jos puhutaan Chihuahuoista.. 8D)
Parin vuoden pääst me hankitaan koira. Tai no.. Enään puolentoista vuoden päästä. :3
Nyt kesällä on tullut kauhee hullutus noihin akvaarioheeboihin. Nyt on saatava omenakotilo, tai joku muu vastaava.
Vois käydä nyt joku päivä kattoo Faunattaresta, onko siellä mitään ihania akvaarioelukoita.
Kissat on ihania, pieniä karvaturreja, jotka kaipaa hellyyttä.
Ihan ku koirat, mut vaan pienempänä. (Paitsi jos puhutaan Chihuahuoista.. 8D)
Parin vuoden pääst me hankitaan koira. Tai no.. Enään puolentoista vuoden päästä. :3
Nyt kesällä on tullut kauhee hullutus noihin akvaarioheeboihin. Nyt on saatava omenakotilo, tai joku muu vastaava.
Vois käydä nyt joku päivä kattoo Faunattaresta, onko siellä mitään ihania akvaarioelukoita.
Karmilla- Viestien lukumäärä : 34
Registration date : 08.07.2008
Vaikka meillä on koira, niin isona haluaisin ottaa itsellenikin koiran. Se olisi joka Kooikerhondje, Hovawart tai Australianpaimenkoira. (8♥ Sen olen jo päättänyt, vaikkei ihan 18 synttärit ole linssissä seuraavana. >8-----D
Brisingr- Viestien lukumäärä : 11
Ikä : 28
Registration date : 19.07.2009
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa