Num3rot
3 posters
Sivu 1 / 1
Num3rot
Num3roista täällä on kyse. Kattoko kukaan kakkos tuotantokauden ekaa jaksoa? Se oli mainio! Harmi vaan, että nykyään se tulee Subtv -kanavalta, eikä Mtv3. Töh, olisi siistii osata kaikki noi numero jutut siinä, mutta ei hullukaan ikäiseni niitä voi oppii. Keskustelua tulemaan! ^^
Vieraili- Vierailija
Vs: Num3rot
Mä en pidä.. Katsoin eilen, mutta kun olen paska matematiikassa niin en jaksa noita muka neroja katsella..
naaraaja- Viestien lukumäärä : 95
Ikä : 35
Registration date : 24.09.2007
VIHAANmatikkaa, joten miksi katsoisin tuollaista ohjelmaa? En kyllä muutenkaan jaksa arvoitus/rikos ohjelmia...Ei vain mun juttu.
Mayo- Viestien lukumäärä : 98
Registration date : 07.08.2007
Minä rakastaa matematiikkaa koulussa, lempiaine. Todella hyvä ohjelma, mutta jos ei ole hyvä matemaiikassa, niin voihan tostakin pitää? Ei mulla oo kymppii todistuksessa matematiikka, mutta silti pidän paljon Num3roista. Mun kaveri on todella huono matematiikassa ja tykkää. Sen huonoin numero matematiikassa on 4+ niin ja saisen kolmosella, että revippä siitä. Niin että voi peruskansalainenkin tuota katsoa ihan huvittavana ohjelmana ^^]
Vieraili- Vierailija
Niin ja Wolffilla on matematiikassa kymppi eikä hän katso tuota. Eikä kyllä kiinnostakkaan. Jaksa matikkaa vapaalla.
The Wolf- Viestien lukumäärä : 222
Ikä : 30
Registration date : 02.10.2007
Naaralla on matikasta ollut kymppi myös. Nyt vitonen.
Ja lukion pitkää matematiikka tosiaan puolitoista kurssia jäljellä.
Ja eihän kommentit matemaattisesti 'ei-niin-lahjakkaan (/laiskan xD) ihmisen' -anteeksi tökerö ilmaisu- asennoitumisesta sarjaa kohtaan mitään yleistystä ollut.
Ja lukion pitkää matematiikka tosiaan puolitoista kurssia jäljellä.
Ja eihän kommentit matemaattisesti 'ei-niin-lahjakkaan (/laiskan xD) ihmisen' -anteeksi tökerö ilmaisu- asennoitumisesta sarjaa kohtaan mitään yleistystä ollut.
naaraaja- Viestien lukumäärä : 95
Ikä : 35
Registration date : 24.09.2007
Niin sinulla oli matikasta kymppi joskus viidennellä. Uskoisin ^^ Nej. Pääset minun yksityiseen tukiopetukseeni jos haluat. Etuoikeutettuna. Mä sain viime matikankokeesta 25/26 ja silti sain kympin. Enkunkokeesta 8½ Jeij! Mutta ehkä menee jo liian offiksi, pitäisi kenties siirtyä muualle juttelemaan näistä.
The Wolf- Viestien lukumäärä : 222
Ikä : 30
Registration date : 02.10.2007
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa