Panic! At the disco
4 posters
Sivu 1 / 1
Panic!
Minäkin pidän tuosta kyseisestä bändistä paljonkin. En niiden kappalaeitten nimiä tarkalleen muista, mutta se Halloween biisi on paras. ^^
Vieraili- Vierailija
Vs: Panic! At the disco
Musta yksi parhaimmista on I write sins not tradegies, mutta muita biisejä ei ookkaan tullut kuunneltua niin paljon. Ja useimmalla on niin pitkät nimet, että ois ihme, jos joskus ne kaikki pystyisin muistamaan. Pitäis varmaan alkaa surffailemaan taas youtubessa ja etsiä muita biisejä. ^^
Crawi- Viestien lukumäärä : 1684
Ikä : 30
Registration date : 02.08.2007
NO juu, ihan jees tämäkin 8'3 Perus emorockia.
Ainut biisi mikä löytyy koneelta on "I write sins not tradegies".
Muitakin olen kuunnellut, mutta son paras.
Ainut biisi mikä löytyy koneelta on "I write sins not tradegies".
Muitakin olen kuunnellut, mutta son paras.
Tomoyo- Viestien lukumäärä : 140
Mina pita New songista, relax replysta (oikea nimi on joku c:llä alkava) ja monista muistaki :33
Kiva että muutkin pitää paniikista diskossa.
Kiva että muutkin pitää paniikista diskossa.
Minä en ymmärrä tätä emopoppia. En sitten yhtään. Siksi kuuntelen iskelmää. x'D
naaraaja- Viestien lukumäärä : 95
Ikä : 35
Registration date : 24.09.2007
Ja minä j-rockia 8'3
No kyllä minä sitäkin.. Tai no eniten mulla j-rockia kuluu.
J-rock, metal.. loppuja en tunnusta. Finlanders, Antti Tuisku, Billy Idol, Alphaville jne.. xD
J-rock, metal.. loppuja en tunnusta. Finlanders, Antti Tuisku, Billy Idol, Alphaville jne.. xD
Menee vähän OFFiksi, mutta who cares.
J-rockin (ja j-popin) lisäksi kuluu The Ark, Nightwish, Greenday, My Chemical Romance,
Pink Floyd, Deep Purple, Korn jne.
J-rockin (ja j-popin) lisäksi kuluu The Ark, Nightwish, Greenday, My Chemical Romance,
Pink Floyd, Deep Purple, Korn jne.
Samase jos offiksi menee kun ei täällä aiheestakaan kovin paljoa keskustelua irtoa x'D
Eikä tämä vahingoita ketään.
Eikä tämä vahingoita ketään.
Aivan :'D
Minä muuten tällä hetkellä muistan suunnilleen täydellisesti paniikkien yhden pisimmän biisin nimen (Nishun jaksaa aina ihmetellä tätä)-Crawfish- kirjoitti:Musta yksi parhaimmista on I write sins not tradegies, mutta muita biisejä ei ookkaan tullut kuunneltua niin paljon. Ja useimmalla on niin pitkät nimet, että ois ihme, jos joskus ne kaikki pystyisin muistamaan. Pitäis varmaan alkaa surffailemaan taas youtubessa ja etsiä muita biisejä. ^^
Crawi- Viestien lukumäärä : 1684
Ja eikös se olekin Lying is the most fun girl can have without taking her clothes off? Minäkin muistan sen nykyään. Outoa...Crawi kirjoitti:Minä muuten tällä hetkellä muistan suunnilleen täydellisesti paniikkien yhden pisimmän biisin nimen (Nishun jaksaa aina ihmetellä tätä)-Crawfish- kirjoitti:Musta yksi parhaimmista on I write sins not tradegies, mutta muita biisejä ei ookkaan tullut kuunneltua niin paljon. Ja useimmalla on niin pitkät nimet, että ois ihme, jos joskus ne kaikki pystyisin muistamaan. Pitäis varmaan alkaa surffailemaan taas youtubessa ja etsiä muita biisejä. ^^
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa