Omituiset tavat.
+4
Nishu
RedRosie
Tomoyo
Crawi
8 posters
Sivu 1 / 1
Omituiset tavat.
Nyt minäkin uskallauduin tekemään oman aiheen Hurraa~!
Eli otsikko kertoo kaiken, toivottavasti tajusitte.
Itse kerron omista tavoistani sitten myöhemmin, joko erillisellä viestillä, tai muokkaamalla tätä viestiä.
Eli otsikko kertoo kaiken, toivottavasti tajusitte.
Itse kerron omista tavoistani sitten myöhemmin, joko erillisellä viestillä, tai muokkaamalla tätä viestiä.
Crawi- Viestien lukumäärä : 1684
Ikä : 30
Registration date : 02.08.2007
Vs: Omituiset tavat.
Öh.. no tämä ei ole niin omituinen, mutta aina kun menen koneelle, minun on tehtävä hiirellä "ruutuja" näytölle :'>
Ja aina kun joku sanoo aina sanan, alan laulamaan yhtä Nalle Puh laulua, jossa sanotaan näin "Aina ja aina, on
aika se pitkä aina kun en mö sua nää *epämääräistä naurua*" jne.
On noita tapoja varmasti enemmänkin, mutta nyt ei tule mieleen.
Ja aina kun joku sanoo aina sanan, alan laulamaan yhtä Nalle Puh laulua, jossa sanotaan näin "Aina ja aina, on
aika se pitkä aina kun en mö sua nää *epämääräistä naurua*" jne.
On noita tapoja varmasti enemmänkin, mutta nyt ei tule mieleen.
Tomoyo- Viestien lukumäärä : 140
Registration date : 02.08.2007
Miekin teen ruutuja aina näytölle. Kummallinen pakkomielle. 8'D
En nyt tiedä oikein itsessäni kovinkaan omituisia tapoja. tainojaa. Kävelen aina jääkaapin, tai jonkin muun keittiössä olevan kaapin luo, avaan kaapin ja katson mitä siellä on, sekä lopuksi suljen vain kaapin.
En edes tiedä miksi teen noin? o_o
En nyt tiedä oikein itsessäni kovinkaan omituisia tapoja. tainojaa. Kävelen aina jääkaapin, tai jonkin muun keittiössä olevan kaapin luo, avaan kaapin ja katson mitä siellä on, sekä lopuksi suljen vain kaapin.
En edes tiedä miksi teen noin? o_o
RedRosie- Viestien lukumäärä : 35
Registration date : 06.08.2007
Mulla on tapana aina kun tuun koulusta kotiin niin hyppiä eteistä edes takasin muutaman kerran ja rynnätä sitten joko jääkaapille tai vessaan ._.
Jepulis, aivan sama juttu ^^ Jospa se johtuu jostakin "vapauden riemusta" ??? :'D
Oma outo tapani kuuluu näin: En voi pitää päässäni pinniä/vastaavaa koska muuten räpellän sitä jatkuvasti huomaamattani, ja lopulta hävitän sen..XD
Oma outo tapani kuuluu näin: En voi pitää päässäni pinniä/vastaavaa koska muuten räpellän sitä jatkuvasti huomaamattani, ja lopulta hävitän sen..XD
Mayo- Viestien lukumäärä : 98
Registration date : 07.08.2007
Vapauden riemu :'D Jes~
On mulla tapana myös meidän pienemmässä veskissä aina kun satun siellä olemaan. Avaan siellä olevan peilikaapin ja alan kattelemaan onko hiukset hyvin vaikka juuri pari minuuttia sitten tein saman. Ja laulan/hyräilen hiljaa aina kun tulee tylsää, se vaan tulee kuin itestään.
On mulla tapana myös meidän pienemmässä veskissä aina kun satun siellä olemaan. Avaan siellä olevan peilikaapin ja alan kattelemaan onko hiukset hyvin vaikka juuri pari minuuttia sitten tein saman. Ja laulan/hyräilen hiljaa aina kun tulee tylsää, se vaan tulee kuin itestään.
Mulla on silleen, että kun joku lausuu jotain Harry Potteriin liittyvää niin alan laulelemaan sitä tunnaria.. Liikaa Pottereita. Ja minulla on myös tuo ihme vapauden riemu juttu..Nyt ei muuta tule mieleen.
The Wolf- Viestien lukumäärä : 222
Registration date : 02.10.2007
ääh.. miulla on aivan samanlaisia outoja tapoja kuin teillä. :---DDDd
Ja sitte kun en itse vaan niitä tiedä/muista.. ne tulee vaan itsestään, eikä niitä sitten itsekkään huomaa.. :DD
Ja sitte kun en itse vaan niitä tiedä/muista.. ne tulee vaan itsestään, eikä niitä sitten itsekkään huomaa.. :DD
Shito-Chan- Viestien lukumäärä : 10
Ikä : 29
Registration date : 17.01.2009
No, pienestä pitäen olen herännyt aina yöllä, 12-15 aikaan. En tiedä mistä se johtuu, mutta enää en niin usein herää yöllä, aina välillä. o___o Entajua.
Brisingr- Viestien lukumäärä : 11
Ikä : 28
Registration date : 19.07.2009
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa