Kill me, Kiss me. K2
4 posters
Sivu 1 / 1
Kill me, Kiss me. K2
Oletteko lukeneet sarjaa? Musta se on todella hyvä ^^
Olen tosin lukenut vaan ekan ja tokan (omistan ne). Kolmannen ostan taas kun saisi hiukan rahaa 8D
Olen tosin lukenut vaan ekan ja tokan (omistan ne). Kolmannen ostan taas kun saisi hiukan rahaa 8D
Vs: Kill me, Kiss me. K2
Olen kuullut, en lukenut. Mitä siinä tapahtuu? Mistä sitä voi ostaa? Haluaisin tietää
Vieraili- Vierailija
Itse olen ostanut divarista
Se juoni hiukan vaihtelee. Ensimmäisessä kirjassa eräs tyttö on ihastunut serkkunsa luokalla olevaan mallipoikaan. Se tyttö ja sen serkku on aivan saman näkösiä joten ne vaihtaa osia...
Tokassa kerrotaan enemmänkin yhestä uudesta tytöstä ja siitä ton ekan osan päähenkilön serkusta.
Se juoni hiukan vaihtelee. Ensimmäisessä kirjassa eräs tyttö on ihastunut serkkunsa luokalla olevaan mallipoikaan. Se tyttö ja sen serkku on aivan saman näkösiä joten ne vaihtaa osia...
Tokassa kerrotaan enemmänkin yhestä uudesta tytöstä ja siitä ton ekan osan päähenkilön serkusta.
Huu. Monimutkaista XDNishu kirjoitti:Itse olen ostanut divarista
Ihan kivalta tää kuulostaa kuitenkinn~
RedRosie- Viestien lukumäärä : 35
Registration date : 06.08.2007
Öää. Mulla on kaikki osat. Ja sehän ei ole mangaa, see, vaan manhwaa (tms).
Ihan ok sarja. Tykkäsin nuorempana paljon enemmän, nyt se vähän tökkii. Minusta se loppui aivan väärin, sillä
SPOILERI SPOILERI
Kyumin olisi pitänyt saada Jeonghu, koska he rakastivat toisiaan, EIKÄ se saamarin Kunham, jota Kyumin ei edes rakastanut. Tais sitten Kunham ja Jeonghu olisivat voineet päätyä yhteen.
Ensimmäinen osa oli parempi kuin neljä viimeistä. Minulta saa ostaa halvalla : D *vink vink*
Ihan ok sarja. Tykkäsin nuorempana paljon enemmän, nyt se vähän tökkii. Minusta se loppui aivan väärin, sillä
SPOILERI SPOILERI
Kyumin olisi pitänyt saada Jeonghu, koska he rakastivat toisiaan, EIKÄ se saamarin Kunham, jota Kyumin ei edes rakastanut. Tais sitten Kunham ja Jeonghu olisivat voineet päätyä yhteen.
Ensimmäinen osa oli parempi kuin neljä viimeistä. Minulta saa ostaa halvalla : D *vink vink*
Tomoyo- Viestien lukumäärä : 140
Ikä : 30
Registration date : 02.08.2007
Hohoo~! Pitäsköhän ostaa. Vaikka olenkin jo lukenut ne kaks ekaa, kun lainasin Nishulta. Kuinka halvalla sulta saa? 8D Divarissa kun ne maksaa 8,50 (oliko noin?)Tomoyo kirjoitti:Öää. Mulla on kaikki osat. Ja sehän ei ole mangaa, see, vaan manhwaa (tms).
SPOILERI SPOILERI
Mä innostun heti XD
Crawi- Viestien lukumäärä : 1684
Mä ostan eka! O______O-Crawfish- kirjoitti:Hohoo~! Pitäsköhän ostaa. Vaikka olenkin jo lukenut ne kaks ekaa, kun lainasin Nishulta. Kuinka halvalla sulta saa? 8D Divarissa kun ne maksaa 8,50 (oliko noin?)Tomoyo kirjoitti:Öää. Mulla on kaikki osat. Ja sehän ei ole mangaa, see, vaan manhwaa (tms).
SPOILERI SPOILERI
Mä innostun heti XD
Tänne tänne! *ahne*
Lähtee vitosella. X''3
Ja minulla myös jotain siihen suuntaan -__-
Olen köyhimys.
Olen köyhimys.
Hohohooo~! Mullapa onkin yli 30 euroo. Ja huomenna tulee lisää. >D
Crawi- Viestien lukumäärä : 1684
Jos sanot noin vielä kerran, tulen ja ammun sut (tai itseni).
Rupeaa menemään offiksi.
Rupeaa menemään offiksi.
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa