Red Paradise
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Unia joita ootte nähny

+4
Mayo
Miss Mistake
Crawi
Nishu
8 posters

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Siirry alas

Unia joita ootte nähny Empty Unia joita ootte nähny

Viesti  Nishu 03.08.07 19:27

Niin, elikkä jos olette nähneet joitain kivoja/mielenkiintoisia/hirveitä unia kertokaa tänne vain jos tahdotta.
On mukavaa jakaa uniaan toisten kanssa n_______n
Nishu
Nishu
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 4307
Ikä : 29
Registration date : 02.08.2007

http://jesu-sama.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Unia joita ootte nähny Empty Vs: Unia joita ootte nähny

Viesti  Crawi 03.08.07 19:29

Njääh~! >___<
Mä suunnittelin tekeväni tämmösen aiheen. Mutta kai olin liian hidas...
Crawi
Crawi

Viestien lukumäärä : 1684
Ikä : 29
Registration date : 02.08.2007

Takaisin alkuun Siirry alas

Unia joita ootte nähny Empty Vs: Unia joita ootte nähny

Viesti  Nishu 03.08.07 19:30

^Hahaa, tottakai oot liian hidas >"D No ei vaineskaan. *taputtaa Crawin pikku päätä*
Nishu
Nishu
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 4307
Ikä : 29
Registration date : 02.08.2007

http://jesu-sama.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Unia joita ootte nähny Empty Vs: Unia joita ootte nähny

Viesti  Crawi 03.08.07 19:34

P-p-pikku pää?! ;_____;

Ja nää meidän keskustelut ei taas liitty sitten mitenkään uniin >"D
Crawi
Crawi

Viestien lukumäärä : 1684
Ikä : 29
Registration date : 02.08.2007

Takaisin alkuun Siirry alas

Unia joita ootte nähny Empty Vs: Unia joita ootte nähny

Viesti  Miss Mistake 03.08.07 19:34

Joo, oon nähnyt vaikka minkälaisia unia, mutta yksi tuli heti ekana mieleen:

Olin kerran pyöräilemässä tässä meidän kodin lähellä, kun vastaani käveli valkoinen kissa, jolla oli vaaleanpunainen mekko ja päässä vaaleanpunainen rusetti. Se kissa muuten käveli kahdella jalalla niinku ihmiset. Se hyppäsi mun tarakalle, ja tuli mun mukana kotiin. Kotona musta ja siitä kissasta tuli kaverit. Sen kissan nimi oli muuten Tiia. :"DD Tiia-kissa tuli seuraavana päivänä mun mukaan kouluun, ja siitä tuli heti kamalan suosittu. 8DDD Sitten se muutti meille asumaan, ja me sanottiin kaikille että se on mun adoptoitu sisko. 8"")))
Pikkusen repesin herättyäni, mutta sen unen aikana kaikki tuntui jotenkin kamalan todelliselta. :DD Olin muuten jotain 10v silloin.
Miss Mistake
Miss Mistake

Viestien lukumäärä : 27
Registration date : 03.08.2007

Takaisin alkuun Siirry alas

Unia joita ootte nähny Empty Vs: Unia joita ootte nähny

Viesti  Nishu 03.08.07 19:38

Ihana uni 8"D
Mulla tuli mieleen yks uni jonka Crawi tietää: Se missä oli Pate ja minä eka lumipenkassa ja se loppu siihenkun Alan lähti meijän partsilta ja mä tungin käteni pumpulilumipalloon >XD

En kyllä jaksa nyt rupeemaan selittämään sitä 8D
Nishu
Nishu
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 4307
Ikä : 29
Registration date : 02.08.2007

http://jesu-sama.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Unia joita ootte nähny Empty Vs: Unia joita ootte nähny

Viesti  Crawi 03.08.07 19:41

Mullakin tuli se mieleen. Mutta eikös ne ollut eri unia. Siis se missä sä olit eka Paten kaa lumipenkassa loppu johonkin kun sä ja Pate olitte joitain pelihahmoja, kun taas se jonka loppu oli se, että työnsit kätes pumpuliin, alko jostain että me oltiin sun luona pelaamassa.
Crawi
Crawi

Viestien lukumäärä : 1684
Ikä : 29
Registration date : 02.08.2007

Takaisin alkuun Siirry alas

Unia joita ootte nähny Empty Vs: Unia joita ootte nähny

Viesti  Nishu 03.08.07 19:43

Oho, niimpä oliki >XD
Siinä unessa missä Pate oli niin se anime hahmo oli hotin näköne >'D
*reps*
Ja muistan vieläkin miten me kutistuttiin ja miten ne hämähäkit hyökkäs... ._____.
Nishu
Nishu
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 4307
Ikä : 29
Registration date : 02.08.2007

http://jesu-sama.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Unia joita ootte nähny Empty Vs: Unia joita ootte nähny

Viesti  Crawi 04.08.07 22:36

Hohoo! Mähän voisin alkaa tänä yönä kertomaan uniani vuosien takaa. 8D

Aloitetaanpa minun "painajaisesta":

Siinä oli semmonen todella vanha, iso talo. Siellä sisällä oli semmoinen vanha (iso) siivooja (joka muuten näytti salkkarien Ullalta :'3). Se siivojaa siivosi sitä taloa, ja sit se meni yhteen isoon huoneeseen jossa oli takka. Siellä oli myös paljon rumpuja. Yhtäkkiä takkaan syttyi tuli ja sinne ilmestyi rumpu. Sitten kaikki houneessa olevat rummut rupesivat soimaan, kuin niiden päällä olisi hyppinyt jokin näkymätön olio. Sinne takkaan ilmestyi kalju mies joka rupesi hyppimään sen takassa olevan rummun päällä. Sitten se mies muutti sen siivoojan pieneksi, punahiuksiseksi kääpiöksi. Sitten ne lähti kahdestaan viereiseen metsään, jossa se mies käski sitä siivojaa tappamaan mahdollisimman monta ihmistä. Sitten se siivoja lähti matkaan, ja sit mä heräsin.

Mä näin ton joskus 8-vuotiaana. Kyllä se silloin pelottavaa oli :'D
Crawi
Crawi

Viestien lukumäärä : 1684
Ikä : 29
Registration date : 02.08.2007

Takaisin alkuun Siirry alas

Unia joita ootte nähny Empty Vs: Unia joita ootte nähny

Viesti  Nishu 04.08.07 22:39

-Crawfish- kirjoitti:Hohoo! Mähän voisin alkaa tänä yönä kertomaan uniani vuosien takaa. 8D

Aloitetaanpa minun "painajaisesta":

Siinä oli semmonen todella vanha, iso talo. Siellä sisällä oli semmoinen vanha (iso) siivooja (joka muuten näytti salkkarien Ullalta :'3). Se siivojaa siivosi sitä taloa, ja sit se meni yhteen isoon huoneeseen jossa oli takka. Siellä oli myös paljon rumpuja. Yhtäkkiä takkaan syttyi tuli ja sinne ilmestyi rumpu. Sitten kaikki houneessa olevat rummut rupesivat soimaan, kuin niiden päällä olisi hyppinyt jokin näkymätön olio. Sinne takkaan ilmestyi kalju mies joka rupesi hyppimään sen takassa olevan rummun päällä. Sitten se mies muutti sen siivoojan pieneksi, punahiuksiseksi kääpiöksi. Sitten ne lähti kahdestaan viereiseen metsään, jossa se mies käski sitä siivojaa tappamaan mahdollisimman monta ihmistä. Sitten se siivoja lähti matkaan, ja sit mä heräsin.

Mä näin ton joskus 8-vuotiaana. Kyllä se silloin pelottavaa oli :'D
Ei tota! >'D
Nishu
Nishu
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 4307
Ikä : 29
Registration date : 02.08.2007

http://jesu-sama.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Unia joita ootte nähny Empty Vs: Unia joita ootte nähny

Viesti  Crawi 04.08.07 22:56

Hmm... Mitä seuraavaksi? Ahaa!

Meidän koulun tukarit oli tekemässä kevätjuhliin semmosta esitystä, jonka tapahtumapaikka oli viidakko. Sen takia koko liikuntasali oli sisustettu viidakoksi. Siellä oli paljon kasveja ja eläimiä (siis oikeita eläimiä!).
Mä ja Nishu oltiin yhen aidan luona juttelemassa. Sitten sinne tuli Pate (miksi se esiintyy niin monesti unissa?). Sekin rupesi juttelemaan meidän kanssa. Niin ja mä siis istuin sillä aidalla. Pate tuli siihen mun taakse ja mä istun sen sylissä (:3). Sitten me lähettiin meille ja tehtiin kaikenlaista. Ei siinä unessa ees tapahtunut mitään hirmu erikoista, mutta mä muistan sen kun me usein istuttiin jossain, ja mä istuin aina Paten sylissä. Yhessä vaiheessa me istuttiin siellä liikuntasalissa yhellä oksalla ja siihen oksalle tuli jokin outo lintu laulelemaan : D
Crawi
Crawi

Viestien lukumäärä : 1684
Ikä : 29
Registration date : 02.08.2007

Takaisin alkuun Siirry alas

Unia joita ootte nähny Empty Vs: Unia joita ootte nähny

Viesti  Nishu 04.08.07 22:58

-Crawfish- kirjoitti:Hmm... Mitä seuraavaksi? Ahaa!

Meidän koulun tukarit oli tekemässä kevätjuhliin semmosta esitystä, jonka tapahtumapaikka oli viidakko. Sen takia koko liikuntasali oli sisustettu viidakoksi. Siellä oli paljon kasveja ja eläimiä (siis oikeita eläimiä!).
Mä ja Nishu oltiin yhen aidan luona juttelemassa. Sitten sinne tuli Pate (miksi se esiintyy niin monesti unissa?). Sekin rupesi juttelemaan meidän kanssa. Niin ja mä siis istuin sillä aidalla. Pate tuli siihen mun taakse ja mä istun sen sylissä (:3). Sitten me lähettiin meille ja tehtiin kaikenlaista. Ei siinä unessa ees tapahtunut mitään hirmu erikoista, mutta mä muistan sen kun me usein istuttiin jossain, ja mä istuin aina Paten sylissä. Yhessä vaiheessa me istuttiin siellä liikuntasalissa yhellä oksalla ja siihen oksalle tuli jokin outo lintu laulelemaan : D
Sulosta >3<
Miksen mä nää koskaan unta Tomista? ;__;
Nishu
Nishu
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 4307
Ikä : 29
Registration date : 02.08.2007

http://jesu-sama.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Unia joita ootte nähny Empty Vs: Unia joita ootte nähny

Viesti  Crawi 04.08.07 23:00

Nishu kirjoitti:
-Crawfish- kirjoitti:Hmm... Mitä seuraavaksi? Ahaa!

Meidän koulun tukarit oli tekemässä kevätjuhliin semmosta esitystä, jonka tapahtumapaikka oli viidakko. Sen takia koko liikuntasali oli sisustettu viidakoksi. Siellä oli paljon kasveja ja eläimiä (siis oikeita eläimiä!).
Mä ja Nishu oltiin yhen aidan luona juttelemassa. Sitten sinne tuli Pate (miksi se esiintyy niin monesti unissa?). Sekin rupesi juttelemaan meidän kanssa. Niin ja mä siis istuin sillä aidalla. Pate tuli siihen mun taakse ja mä istun sen sylissä (:3). Sitten me lähettiin meille ja tehtiin kaikenlaista. Ei siinä unessa ees tapahtunut mitään hirmu erikoista, mutta mä muistan sen kun me usein istuttiin jossain, ja mä istuin aina Paten sylissä. Yhessä vaiheessa me istuttiin siellä liikuntasalissa yhellä oksalla ja siihen oksalle tuli jokin outo lintu laulelemaan : D
Sulosta >3<
Miksen mä nää koskaan unta Tomista? ;__;

Mutta minäpä olen! Muistatko sen unen jossa sä heitit kännykkäs kikin häkkiin ja seuraavaksi se oli ihan täynnä puruja. Siinähän, ennen sitä kännykän heitto juttua oli semmoinen tapaus että sa tunnustit mulle olevas ihastunut Tomiin. Ja heti sen jälkeen Tomi ja Simo tuli paikalle. En kyllä muuta muista siitä unesta
Crawi
Crawi

Viestien lukumäärä : 1684
Ikä : 29
Registration date : 02.08.2007

Takaisin alkuun Siirry alas

Unia joita ootte nähny Empty Vs: Unia joita ootte nähny

Viesti  Nishu 04.08.07 23:01

Et sää mulle tollasta versiota oo sanonu O__O
Njähää~ tunnustin
Nishu
Nishu
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 4307
Ikä : 29
Registration date : 02.08.2007

http://jesu-sama.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Unia joita ootte nähny Empty Vs: Unia joita ootte nähny

Viesti  Crawi 04.08.07 23:04

Kyllä mä ton oon kertonut. Sä vaan sit et oo kuunnellut mua.
Crawi
Crawi

Viestien lukumäärä : 1684
Ikä : 29
Registration date : 02.08.2007

Takaisin alkuun Siirry alas

Unia joita ootte nähny Empty Vs: Unia joita ootte nähny

Viesti  Nishu 04.08.07 23:05

Ahaa~ 83
Olinko mä siinä vaiheessa paljastanu sitä asiaa oikeesti?
Tittidittidii~ Voisin kertoo ne mun pari unta jos jaksaisin muttaku ne on niin pitkiä. Ja voisinhan mä se mun yhen painajaisenkin kertoa...
Nishu
Nishu
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 4307
Ikä : 29
Registration date : 02.08.2007

http://jesu-sama.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Unia joita ootte nähny Empty Vs: Unia joita ootte nähny

Viesti  Crawi 04.08.07 23:07

Et ollut keronut sitä ihastusta vielä silloin. Katsos kun näin sen unen keväänä jolloin oltiin vielä vitosella. Kai mulla oli silloin jo jonkillaisia aavistuksia, kun tuommoisia unia näin...
Crawi
Crawi

Viestien lukumäärä : 1684
Ikä : 29
Registration date : 02.08.2007

Takaisin alkuun Siirry alas

Unia joita ootte nähny Empty Vs: Unia joita ootte nähny

Viesti  Nishu 04.08.07 23:08

No juu, tuijotin suunnilleen joka välkkä sitä :'D
Mjahtavaa~ Kerran se huomas kun katoin sitä. Hahaa~ Ehkä pitäis taas siirtyä pulinoille?
Nishu
Nishu
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 4307
Ikä : 29
Registration date : 02.08.2007

http://jesu-sama.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Unia joita ootte nähny Empty Vs: Unia joita ootte nähny

Viesti  Crawi 04.08.07 23:09

Jep, kun ruvetaan keskusteleen jostain ihan muusta kuin unista. Se muuten oli mahtavaa aikaa, kun olit keronut sen, että oot ihastunut Tomiin. Joka välkkä jouduin kuuntelemään sun löpinöitä siitä. 8"D
Crawi
Crawi

Viestien lukumäärä : 1684
Ikä : 29
Registration date : 02.08.2007

Takaisin alkuun Siirry alas

Unia joita ootte nähny Empty Vs: Unia joita ootte nähny

Viesti  Crawi 05.08.07 11:34

Mä näin viime yönä hauskaa unta:

Se alko sillein että mä, Salla, Katri ja äiti oltiin kaupassa. Katri oli ollut meillä yötä ja oli tulossa seuraavaksikkin yöksi. Sitten kun me lähettiin sieltä kaupasta, niin äiti ajoi koko ajan harhaan. Ensin se oli kääntymässä jo viemään Katria kotiinsa, ja seuraavaksi se oli menossa ihan väärälle parkkipaikalle.
Sitten se uni vähän niinkuin vaihtui. Mä olin Nishun kanssa (ja tais siellä olla muitakin, mutta en muista keitä) jollakin kadulla. Sen kadun varrella oli todella likaisia ja ränsistyneitä taloja, ja lähes jokaisen pihassa leikki melko pieniä lapsia. Siellä ylhäällä oli jokin semmoinen ihmeellinen "tie". Osa siitä tiestä oli semmoista ihan "kokonaista" (en muutakaan sanaa keksinyt 8D) ja osa taas "reikäista". Luulenpa ettei kukaan tajunnut mitä minä tarkoitin, mutta yritin ainakin. Sitten me kokeiltiin kävellä sillä ylhäällä olevalla tiellä ja huomattiin, että reikäiset kohdat on hauraita ja se tie voi siitä kohdin sortua niin että sieltä tippuu. Sitten hahmot muuttui. Minä muutuin Johniksi ja Nishu muuttui Zeniksi. Sinne ilmestyi myös Fay. Sitten sinne tuli hirveä höyrypilvi, ja jostain me tajuttiin että ne lapset sieltä pihoilta olivat menneet sinne ylös. Ja mä huomasin että Nishu/Zen oli myös lähtenyt, ja kauhistuin muistaessani, että sillä oli Haru mukana. Mä kerroin sen Faylle ja se sekosi siitä ihan täysin. Sitten me vaan jonkin takia häivyttiin sieltä, ja välillä käytiin katsomassa, että jos löydettäis niitä lapsia tai Zen ja Haru.

Tulipa pitkä... Muut kuin Nishu ei tajua tuosta puoliakaan.
Crawi
Crawi

Viestien lukumäärä : 1684
Ikä : 29
Registration date : 02.08.2007

Takaisin alkuun Siirry alas

Unia joita ootte nähny Empty Vs: Unia joita ootte nähny

Viesti  Nishu 05.08.07 16:02

Oh yeah! Tajusin ja paljonkin 8D

Mä taas näin tällasta unta viime yönä/aamulla:
Olin meidän serkuilla, siellä oli jotkut juhlat. Me oltiin viemässä sinne joitain vanhoja pieniä vaatteita jotka ei mulle enään sopinu. Sitten mä hoksasin että olin mun yöpaidassa (=musta toppi joka on tosi löysä ja se valahtelee vähän väliä :3), enkä poistunu niitten serkkujen asunnon komerosta millään. Tais siinä olla jotain muutakin mutten muista nyt... Että sellasta :DD
Nishu
Nishu
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 4307
Ikä : 29
Registration date : 02.08.2007

http://jesu-sama.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Unia joita ootte nähny Empty Minun uneni:

Viesti  Mayo 08.08.07 14:25

Minä olen nähnyt monena yönä unta, jossa joudun jostakin syystä auton rattiin siskot kyydissä, ja uni päättyy aina siihen että törmäämme puuhun, kallioon, ym, mutta kuitenkaan meille ei käy mitään...Uni on aina sama, yksityiskohdat vain vaihtuvat. Olen kyllä nähnyt paljon muitakin unia kutren erään aivan hirveän...No, se ei kuulu teille! Äitini sanoi, kun kerroin sille näistä unista, että otan liikaa vastuuta siskoisatni, ja yritän liikaa, mutta kuitenkaan mokista ei käy mitään. Ihme selitys...XD
Mayo
Mayo

Viestien lukumäärä : 98
Registration date : 07.08.2007

Takaisin alkuun Siirry alas

Unia joita ootte nähny Empty Vs: Unia joita ootte nähny

Viesti  The Wolf 03.10.07 21:49

Mä näin kerran sellasta unta, että naaraaja oli meillä. Sitten mun äiti nukku ja meillä oli hirveän hauskaa kun me istuttiin sohvalla ja kateltiin kuvia netissä. Vissiin kuunneltiin musiikkiakin. Ja sitten naar näytti mulle kuvia Karyusta. Sillä oli nicci devissä.. ihan omituista ._. Minä näen aina omituisia unia. Ja kerran näin tällaista painajaista:

Joku poika, tyttö ja nainen oli siinä ja sitten meidän luokalta Teemu (Naaraaja ei sitten ajattele SILLEEN tätä unta jos luet!), Santeri ja Jani. Sitten oli yhdestä kirjasta yks William Gladstone niminen tyyppi. no noi sitten oli jonnekkin autiomaa paikkaan menossa lentokoneella ja kun muut oli tullut ulos sieltä niin sitten se Gladstone oli tulossa ulos ja yhtäkkiä kun se oli vähän matkaa kävellyt niin se kuoli.. (hirveesti verta) Se oli jotenkin niiden meidän luokkalaisten poikien jalkojen juuressa. Sitten se nainen ja ne pojat (paitsi se tuntematon) alkoivat miettiä miten se oli kuollut. Se nainen sanoi: "Mä haluan ne hartiat niin saan sen selvitettyä."
Santeri: "Ei ne lähde irti."
Nainen: "No mikä sen olis voinu tappaa?"
Santeri: "Hmmm... Mummon kuu.." (Tota kohtaa repesin ku heräsin)
Nainen: "Just niin."
Sitten yhtäkkiä Santerikin kuoli. Sitten kaikki vaan katos sieltä mutta se lentokone oli vielä siellä. Sitten myöhemmin siellä ylhäällä taivaalla oli pilven päällä se Gladstonen mummo ja sillä oli kuunpalasia kädessä ja se oli niillä tappanut Santerin ja Gladstonen. Jotenkin vaan pelottavaa.. 8'D
The Wolf
The Wolf

Viestien lukumäärä : 222
Ikä : 29
Registration date : 02.10.2007

Takaisin alkuun Siirry alas

Unia joita ootte nähny Empty Vs: Unia joita ootte nähny

Viesti  Nishu 03.10.07 21:52

Wolffi. TÄMÄ on pelottavaa... Miun luokalla on samannimiset pojat ;___;
Minua vainotaan~
Nishu
Nishu
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 4307
Ikä : 29
Registration date : 02.08.2007

http://jesu-sama.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Unia joita ootte nähny Empty Vs: Unia joita ootte nähny

Viesti  The Wolf 03.10.07 21:58

Kaikki pojat samannimisiä? Voi ei.. Ehkä me ollaankin samalla luokalla. Paitsi se ei ole mahdollista, koska minä olen seiskalla ja sinä kutosella, eikös niin.. omituista..
The Wolf
The Wolf

Viestien lukumäärä : 222
Ikä : 29
Registration date : 02.10.2007

Takaisin alkuun Siirry alas

Unia joita ootte nähny Empty Vs: Unia joita ootte nähny

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa