Red Paradise
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Osa#8

4 posters

Sivu 19 / 19 Edellinen  1 ... 11 ... 17, 18, 19

Siirry alas

Osa#8 - Sivu 19 Empty Vs: Osa#8

Viesti  Yui 03.05.09 22:42

Nobu naurahti ja pudisti päätään.
-Ei..aika arvattavaa varmaankin...kai niihin uhkauksiin pitäis olla jo aika tottunut..., hän sanoi ja painautui ehkä hivenen tiukemmin toista vasten.

--

Hideaki kikatti Nigelin takana ja astui sisälle katsellen ympärilleen. Hän sujautti sitten kengät pois jaloistaan.

--

Haru käänsi katseensa Chojiroon ja kallisti päätään hivenen hymyillen samalla.
-Mitäs sulla oli mielessä?
Yui
Yui

Viestien lukumäärä : 3614
Ikä : 33
Registration date : 05.10.2007

Takaisin alkuun Siirry alas

Osa#8 - Sivu 19 Empty Vs: Osa#8

Viesti  Nishu 03.05.09 22:54

"Mitä niissä yleensä uhkaillaan sitten?" Yura kysyi pyöritellen sormenpäitään Nobun yläselällä. Hän tahtoisi mitään pahaa tapahtuvan Nobulle.

-

Nigel potkaisi kenkänsä eteisen nurkkaan ja viskaisi takkinsa perässä. Hän kulki saman tien keittiöön hakemaan jääkaapista itsellensä tölkillisen siideriä, olematta itse asiassa kovinkaan kiinnostunut näkemään miten Chika ja Ryuu olivat aikansa tuhlanneet.

-

Chojiro hivuttautui vähitellen Harun luo ja kietoi kätensä rennosti tuon lantion ympäri.
"No kun sä päätit pihdata multa jonkun aikaa, niin ajattelin, että josko olisit vihdoinkin unohtanut sen..?" Chojiro vihjaili toiveikas pilke yhä silmäkulmassa.
Nishu
Nishu
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 4307
Ikä : 29
Registration date : 02.08.2007

http://jesu-sama.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Osa#8 - Sivu 19 Empty Vs: Osa#8

Viesti  Yui 03.05.09 23:00

-Vähän kaikenlaista...ampumista..puukottamista...räjäyttämistä...asuntoon tunkeutumista, Nobu luetteli ja painoi silmänsä kiinni.

--

Hideaki seurasi venytellen Nigeliä keittiöön ja haukotteli. Poika varasti toisen siiderin hetkeksi ja otti siitä muutaman hörpyn.

--

Haru naurahti hyvätahtoisesti ja kietoi kätensä Chojiron kaulaan.
-Mä pihtasin sen takia ettet näkis sitä tatuointia..ja osittain kyllä senin takia kun suutuin sulle, mies sanoi ja siveli toisen niskaa.
-Mutta ehkä mä olen jo sen unohtanut, hän totesi.
Yui
Yui

Viestien lukumäärä : 3614
Ikä : 33
Registration date : 05.10.2007

Takaisin alkuun Siirry alas

Osa#8 - Sivu 19 Empty Vs: Osa#8

Viesti  Nishu 03.05.09 23:13

Yura rypisti hieman kulmiaan ja rutisti Nobun hellästi rintaansa vasten.
"Mä en uskalla päästää sua enää töihis kohta", hän sanoi päästämättä toista omistavasta otteestaan.

-

Nigel seurasi hetken aikaa sivusta pää hivenen kallellaan kun Hideaki otti muutaman kulauksen hänen juomastaan. Hän kuitenkin kaappasi siiderinsä pian takaisin ja hyppelehti huoneeseensa. Hän istahti sängylleen ja nojasi takakenossa kyynerpäihinsä hörpäten juomaansa.

-

"Mh.." Chojiro mumahti ja mutristi hieman huuliaan Harun mainitessa tuon suuttumisen. Hän keinutti hiljalleen toista ja laski otsansa Harun päälakea vasten.
"Anteeks vielä siitä kun innostuin vähän liikaa", hän mutisi miehen hiuksiin ja oli hetken hiljaa.
"Mä taisin just tönästä ton tatuoinnin kohdalta sillon, vai?"
Nishu
Nishu
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 4307
Ikä : 29
Registration date : 02.08.2007

http://jesu-sama.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Osa#8 - Sivu 19 Empty Vs: Osa#8

Viesti  Yui 03.05.09 23:17

Nobu hymyili hivenen ja pudisteli päätään.
-Joskus jonku pitää uhrautua et tapahtuu jonkunlaista muutosta, hän sanoi ja sipaisi Yuran leukaa.

--

Hideaki ilmestyi hetken päästä myös Nigelin huoneeseen ja kömpi sängylle mahalleen. Hän painoi poskensa lakanaa vasten ja sulki silmänsä.

--

-Niin tönäsit, Haru sanoi nyökäten ja siveli Chojiron niskaa hellästi. Hän painautui sitten hivenen paremmin toista vasten.
Yui
Yui

Viestien lukumäärä : 3614
Ikä : 33
Registration date : 05.10.2007

Takaisin alkuun Siirry alas

Osa#8 - Sivu 19 Empty Vs: Osa#8

Viesti  Nishu 04.05.09 23:21

Yura hymähti vain hiljaa ja silmäili hetken aikaa Nobua, kuroen painamaan miehen huulille sitten suudelman.
"Kunhan sulle ei vaan käy mitään", hän mumahti vasten Nobun suupieltä ja hellitti otettaan hivenen.

-

Nigel seurasi katseellaan Hideakia kun tuo seurasi pian häntä hänen huoneeseensa. Hän otti kulauksen siideristään ja kierähti sitten itsekin mahalleen sängylleen läikyttämättä juomaansa.
"Mitäs sitten keksittäis.."

-

Chojiro silitteli Harun kylkeä sormillaan ja haisteli miehen hyvältä tuoksuvaa hiuskuontaloa. Hän painoi Harun jakauksen kohdalle kevyen suukon ja nosti sitten käsiään tuon selällä niiden pujahtaen toisen paidanhelman alle kuin aivan huomaamatta.
Nishu
Nishu
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 4307
Ikä : 29
Registration date : 02.08.2007

http://jesu-sama.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Osa#8 - Sivu 19 Empty Vs: Osa#8

Viesti  Yui 04.05.09 23:25

-Ei mulle käy kun sä oot muo suojelemassa, Nobu sanoi hymyillen ja suukotti Yuraa hellästi.
-Sä olet kyllä tosi komea...sun pitäis joskus tulla meidän lehteen malliks, hän sanoi hymyillen hivenen.

--

-En mä tiedä.., Hideaki sanoi ja kääntyi kyljelleen. Hän piti silmänsä kiinni ja laski kätensä lakanalle sivellen sitä sormenpäillään.

--

Haru hymisi tyytyväisenä ja siveli Chojiron rintakehää sormillaan. Hän nousi varpailleen suukottaen miestä muutamaan kertaan ennen kuin suuteli toista kunnolla.
Yui
Yui

Viestien lukumäärä : 3614
Ikä : 33
Registration date : 05.10.2007

Takaisin alkuun Siirry alas

Osa#8 - Sivu 19 Empty Vs: Osa#8

Viesti  Nishu 04.05.09 23:36

Yura yllättyi lievästi Nobun äkillisesti keksimästä aiheesta ja kohottikin kulmiaan epäuskoisesti.
"En mä kyllä taida ihan niin hyvässä kunnossa olla", hän naurahti ja nosti kätensä Nobun hiuksiin, juoksuttaen sormensa hellävaroen niiden lävitse. Miten hän pitikään noista pitkistä suortuvista.

-

Nigel katseli hetken Hideakia ja käänsi sitten mietiskelevän katseensa huoneensa ikkunaan. Hiljaa huokaisten hän joi uuden kulauksen tölkistä ja nuolaisi kostuneita suupieliään.

-

Chojiro hymyili hempeästi Harun suukottaessa häntä pariin otteesen ja vastasi sitten mielellään toisen aloittamaan suudelmaan. Hän silitteli Harun selän ihoa selkärangan viereltä siinä samalla.
Nishu
Nishu
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 4307
Ikä : 29
Registration date : 02.08.2007

http://jesu-sama.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Osa#8 - Sivu 19 Empty Vs: Osa#8

Viesti  Yui 04.05.09 23:39

-Olethan sä, Nobu sanoi hymyillen ja suukotti Yuraa.
-Vaikka mielummin pidän sut piilossa muiden katseilta, hän totesi.

--

Hideaki sipaisi Nigelin huulia sormillaan ja katseli tuota hetken aikaa.
-Pian mulla varmaan alkaa olemaan rahaa etsiä oma asunto.., hän sanoi ehkä hivenen haikeana. Hän olisi mielelllään asustellut Nigelin kanssa.

--

Haru hymisi tyytyväisenä ja kietoi kätensä Chojiron kaulaan.
-Siirrytäänkö makuuhuoneen puolelle?, hän kysyi.

--

Dion oli käpertynyt sohvan nurkkaan siivottuaan. Kaikki paikat kiilsivät puhtauttaan ja asunto oli miltein pimeänä kun yö oli jo alkanut hiipiä paikalle. Vain televisiosta lähtevä valo valaisia olohuonetta ja muuta tilaa. Dion tuhisi unissaan viltin alla hiukset levähtäneinä käsinojalle.
Yui
Yui

Viestien lukumäärä : 3614
Ikä : 33
Registration date : 05.10.2007

Takaisin alkuun Siirry alas

Osa#8 - Sivu 19 Empty Vs: Osa#8

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 19 / 19 Edellinen  1 ... 11 ... 17, 18, 19

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa