Red Paradise
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Conit

3 posters

Siirry alas

Conit Empty Conit

Viesti  Nishu 19.07.08 15:12

Nyt on tämän vuoden puolella tulossa vielä monia coneja. Esimerkiksi Anime-, Tsuki- ja Desucon.
Tahtoisin tietää onko ketään redissä kävijöistä lähdössä millekään näistä ja jos menette, cossaatteko jotain animehahmoa, tai pukeudutteko jotenkin eri tavalla kuin normaalisti?

Itse olen menossa ainakin animeconiin lauantaiksi. Ensimmäinen conini, jos viime vuoden pikaista animeconissa käväisyä ei lasketa. En aio pukeutua sinne mitenkään normaalista poikkeavasti, mutta meinaan ehkä tulevina vuosina jotain cossatakin.
Nishu
Nishu
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 4307
Ikä : 29
Registration date : 02.08.2007

http://jesu-sama.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Conit Empty Vs: Conit

Viesti  Shito-Chan 17.01.09 19:24

Mä meen ehkä Desuconiin, jos nuo vanhemmat päästävät.. Tai toisinsanoen äiti päästää. :D:D mutta kun/jos menen tuonne, niin valitettavasti en cossaa ketään..
Menen/menisin vain varmaan kigurumi päällä. Mutta haluisin cossata kyllä esim. Codomo A:n (bändi on kyllä jo eronnut..) Harua tai Eijiä. :--) Tuskin tulee toiveeni toteutumaan koskaan..

Shito-Chan

Viestien lukumäärä : 10
Ikä : 28
Registration date : 17.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Conit Empty Vs: Conit

Viesti  The Wolf 04.02.09 16:19

Moi ihmiset!
Okei on kivaa, olen sokereissa ja niin päin pois *joi puol lasii cocista* Mut okei ei ettei mene offiksi niin kukaa tulossa Traconiin ensi lauantaina? Mie olen menossa Roxasina jos ketään kiinnostaa. Ja koska ette kuitenkaan tiedä MIKÄ niistä monista Roxaseista olen niin olen se kämäsin HAHAHA. Ei vaan. Olen se joka liikkuu suuren cossiporukkansa kanssa ympäriinsä ja joka laskee Demyxin kanssa muiden Demyxien sitarien kielinauhoja vai mitä ne onkaan ihan sama. Okei no kyllä te ehkä tunnistatte. Tai sitten ette.
Mutta kukaan muu siis tulossa?
The Wolf
The Wolf

Viestien lukumäärä : 222
Ikä : 29
Registration date : 02.10.2007

Takaisin alkuun Siirry alas

Conit Empty Vs: Conit

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa