Red Paradise
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Num3rot

3 posters

Siirry alas

Num3rot Empty Num3rot

Viesti  Vieraili 25.09.07 8:12

Num3roista täällä on kyse. Kattoko kukaan kakkos tuotantokauden ekaa jaksoa? Se oli mainio! Harmi vaan, että nykyään se tulee Subtv -kanavalta, eikä Mtv3. Töh, olisi siistii osata kaikki noi numero jutut siinä, mutta ei hullukaan ikäiseni niitä voi oppii. Keskustelua tulemaan! ^^

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Num3rot Empty Vs: Num3rot

Viesti  naaraaja 02.10.07 13:27

Mä en pidä.. Katsoin eilen, mutta kun olen paska matematiikassa niin en jaksa noita muka neroja katsella..
naaraaja
naaraaja

Viestien lukumäärä : 95
Ikä : 34
Paikkakunta : Litsa City
Registration date : 24.09.2007

Takaisin alkuun Siirry alas

Num3rot Empty Vs: Num3rot

Viesti  Mayo 05.10.07 16:05

VIHAANmatikkaa, joten miksi katsoisin tuollaista ohjelmaa? En kyllä muutenkaan jaksa arvoitus/rikos ohjelmia...Ei vain mun juttu.
Mayo
Mayo

Viestien lukumäärä : 98
Registration date : 07.08.2007

Takaisin alkuun Siirry alas

Num3rot Empty Vs: Num3rot

Viesti  Vieraili 16.10.07 8:00

Minä rakastaa matematiikkaa koulussa, lempiaine. Todella hyvä ohjelma, mutta jos ei ole hyvä matemaiikassa, niin voihan tostakin pitää? Ei mulla oo kymppii todistuksessa matematiikka, mutta silti pidän paljon Num3roista. Mun kaveri on todella huono matematiikassa ja tykkää. Sen huonoin numero matematiikassa on 4+ niin ja saisen kolmosella, että revippä siitä. Niin että voi peruskansalainenkin tuota katsoa ihan huvittavana ohjelmana ^^]

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Num3rot Empty Vs: Num3rot

Viesti  The Wolf 22.10.07 15:31

Niin ja Wolffilla on matematiikassa kymppi eikä hän katso tuota. Eikä kyllä kiinnostakkaan. Jaksa matikkaa vapaalla.
The Wolf
The Wolf

Viestien lukumäärä : 222
Ikä : 29
Registration date : 02.10.2007

Takaisin alkuun Siirry alas

Num3rot Empty Vs: Num3rot

Viesti  naaraaja 22.10.07 20:15

Naaralla on matikasta ollut kymppi myös. Nyt vitonen.
Ja lukion pitkää matematiikka tosiaan puolitoista kurssia jäljellä.

Ja eihän kommentit matemaattisesti 'ei-niin-lahjakkaan (/laiskan xD) ihmisen' -anteeksi tökerö ilmaisu- asennoitumisesta sarjaa kohtaan mitään yleistystä ollut.
naaraaja
naaraaja

Viestien lukumäärä : 95
Ikä : 34
Paikkakunta : Litsa City
Registration date : 24.09.2007

Takaisin alkuun Siirry alas

Num3rot Empty Vs: Num3rot

Viesti  The Wolf 23.10.07 15:02

Niin sinulla oli matikasta kymppi joskus viidennellä. Uskoisin ^^ Nej. Pääset minun yksityiseen tukiopetukseeni jos haluat. Etuoikeutettuna. Mä sain viime matikankokeesta 25/26 ja silti sain kympin. Enkunkokeesta 8½ Jeij! Mutta ehkä menee jo liian offiksi, pitäisi kenties siirtyä muualle juttelemaan näistä.
The Wolf
The Wolf

Viestien lukumäärä : 222
Ikä : 29
Registration date : 02.10.2007

Takaisin alkuun Siirry alas

Num3rot Empty Vs: Num3rot

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa