Red Paradise
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Osa#7

5 posters

Sivu 30 / 40 Edellinen  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Seuraava

Siirry alas

Osa#7 - Sivu 30 Empty Vs: Osa#7

Viesti  Yui 30.12.08 21:43

Haru naurahti ja silitteli hellästi Chojiron olkia.
-Toivotaan niin...tai sitten mun pitää istua tässä vahdissa loppu päivä

--

Mies nyökkäili ja kirjoitteli asiat ylös. Hän ilmoitti sitten että joku tulisi hakemaan kissoja muutaman päivän kuluttua ja teki sillä varsin selväksi ettei Sachi itse luultavasti näkisi enää poikaa ollenkaan.

--

-Samoin, Marin sanoi hymyillen ja alkoi syödä ruokaansa. Hän hörppi aina silloin tällöin lasistaan ja vilkaisi lopulta kelloa.

--

Nobu hymyili hivenen ja hievahti lähemmäs Yuraa suudellen miestä hellästi.

--

Jun katseli Kaorun perään ja naurahti itsekseen kun huomasi että tämä melkein törmäsi erääseen naiseen. Eipä tuo mies nköjään kummemmin kiinnittänyt huomiota minne meni.
Yui
Yui

Viestien lukumäärä : 3614
Ikä : 34
Registration date : 05.10.2007

Takaisin alkuun Siirry alas

Viesti  Nishu 31.12.08 1:17

Chojiro naurahti ja siveli Harun hiuksia.
"Mä säästän sut siltä", hän sanoi eikä voinut vastustaa vielä yhtä suudelmaa.

-

Sachi vastaili lyhyesti miehelle ja sammutti lopulta puhelun. Hän laski kännykkänsä syliinsä jääden tuijottelemaan toisella puolella huonetta nojatuolilla olevia kissoja.

-

Naoto söi ruokaansa hyvällä ruokahalulla. Hän hätkähti tuntiessaan värinää reittään vasten, kun kännykkään tuli viesti. Hän kaivoi sen esille lukeakseen vain lisää viestejä, joissa ilmoitettiin, että he pääsisivät illalla menoihin mukaan.

-

Yura vastasi suudelmaan nostaen toisen kätensä Nobun käsivarrelle.
"Mulle kyllä kävisi, jos sä kävisit mun luona jouluna vähän pitemmäksi aikaa kuin vain nopealla käväisyllä."

-

Kaoru hyppelehti hieman kävellessään pitääkseen itseään lämpimämpänä. Hän vilkaisi autotien molempiin suuntiin kiirehtien muun ihmislauman mukana tien yli ja jatkoi matkaansa läheisen kerrostalon rapun ovelle painellen siihen tunnuskoodin ja astellen sisälle.
Mies katsahti ympärilleen, että oli yksin rapussa ja hivuttautui sitten nojailemaan lämpimään patteriin seinässä huokaisten tyytyväisenä, kun poski sai hieman lämmikettä.
Nishu
Nishu
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 4307
Ikä : 29
Registration date : 02.08.2007

http://jesu-sama.deviantart.com/

Viesti  Yui 31.12.08 1:23

Haru hymyili ja vastasi suudelmaan kietaisten sitten kätensä Chojiron kaulan ympärille.
-Mmmmm

--

Marin nosti katseensa Naotoon tämän hätkähtäöessä.
-Onko jo paljon vastauksia tullut?, mies uteli tajutessaan mistä varmaankin oli kyse.

--

-Hmm...tulin mielelläni...mutta meillä on jouluna perinteenä olla koko päivä perheen kanssa....kun harvemmin ollaan kaikki samaan aikaan samassa paikassa.., Nobu sanoi ja sipaisi Yuran poskea.
-Voisithan sä tulla mun kanssa mun perheen luo..

--

Jun hörppäsi kahvistaan ja viskasi sen sitten roskiin vilkaisten kelloaan. Kaipa hän voisi kotona nopeasti käydä.
Yui
Yui

Viesti  Nishu 31.12.08 1:51

Chojiro erkani suudelmasta ja sipaisi Harun poskipäätä ennen kuin suoristautui vilkaisten vielä lahjan piilopaikkaa kohti.
"Mä taidan mennä jatkamaan mitä jäi kesken", hän sanoi hymyillen ja pörrötti hieman Harun hiuksia ennen kuin palasi olohuoneeseen sohvalle papereidensa ääreen.

-

Naoto kohotti katseensa pikaisesti Mariniin ja jatkoi sitten vastauksen kirjoittamista.
"Joo, tähän mennessä kaikki vastanneet kertoo pääsevänsä."

-

Yura kohotti kulmiaan ja katsoi hämmentyneenä Nobua tuon ehdottaessa häntä mukaan miehen perheen luo.
"En mä oikein tiedä. Mä tahdo häiritä teidän ainutkertasta tilaisuutta olla koossa."

-

Kaoru ummisti silmänsä ja hengitti syvään. Hetken päästä hän käänsi päänsä, että patteri sai lämmittää hänen toista poskeaan. Hän raotti silmiään ja säpsähti irti patterista kun rapun oven ohitse kulki pikkuinen tyttö äitinsä kanssa, tyttö osoitti häntä hymyillen ja äiti katsoi vain oudosti.
Kaoru pyyhkäisi vaistomaisesti poskeaan ja silmäili ulos ovesta ennen kuin alkoi nousemaan portaita ensimmäiseen kerrokseen, jossa hänen yksiönsä sijaitsi.
Nishu
Nishu
Ylläpitäjä

Viesti  Yui 31.12.08 2:01

Haru hymyili ja nyökkäsi. Hän kävi sulkemassa makuuhuoneen oven ja alkoi sitten paketoimaan lahjoja.

--

-Hyvä.Hyvä, Marin sanoi nyökkäillen ja söi siinä samalaa seurailessaan toisen puuhia.

--

-Et sä mitään häiritsis...lähinnä vain mun veljeni ilkkuu...sisko kuherteelee tulevan miehensä kanssa ja vanhemmat riitelee.., Nobu sanoi ja kohautti olkiaan.
-Musta ois mukavaa jos tulisit...jos siis haluaisit..

--

Jun asteli pitkin katua ja lopulta asteli kerrostalon ala ovelle lähtien harppomaan portaita ylös.
Yui
Yui

Viesti  Nishu 31.12.08 18:19

Chojiro vilkaisi hymyillen sulkeutuvaa makuuhuoneen ovea ja nosti sitten paperit syliinsä.

-

Naoto tunki kännykkänsä takaisin farkkujensa taskuun saatuaan vastauksen lähetettyä, jatkaen sitten ruokailuaan.

-

"Umh.." Yura katseli Nobua tarkkaillen ja haroi hieman hiuksiaan.
"Kai.. mä voisin tulla sun seuraksi, jos sä todella haluat sitä."

-

Kaoru sulki asuntonsa oven takanaan ja nojasi siihen hetken, ennen kuin alkoi riisumaan ulkovaatteita yltään. Saatuaan kenkänsä siististi muiden kenkäparien viereen, takin henkariin puisen liukuoven taakse ja tumput hattuhyllylle, hän asteli peremmälle asuntoonsa. Hän suuntasi suoraan keittiöön, jossa teki itselleen mukillisen kuumaa ja laimeaa kaakaota.
Nishu
Nishu
Ylläpitäjä

Viesti  Yui 31.12.08 18:24

Haru paketoi lahjat ja piilotti ne sitten uuteen kätköön. Mies ilmestyi sitten hetken kuluttua Chojiron luo.
-Mitäs sä puuhaat?

--

Marin laski pian haarukan kädestään lautaselle ja jäi vain katselemaan Naoton syömistä,

--

-Kyllä mä haluan...mutta ei sun tarvitse tulla jos et sitä itse halua, Nobu sanoi hymyillen hivenen.

--

Jun asteli asuuntoonsa ja heitti vain takin sohvalle lapisien suoraan suihkuun.
Yui
Yui

Viesti  Nishu 01.01.09 3:37

"Tutkailen näitä", Chojiro vastasi kohottaen hieman papereita. Hän pureskeli tekstiä lukiessaan kynänsä päätyä, johon oli jäänytkin jo hennot hampaanjäljet.

-

Naoto söi ruokansa rauhassa loppuun ja joi sen päälle lasinsa yhtä hörppyä vajaa tyhjäksi. Hän kohotti katseensa Mariniin ja hymyili hieman huvittuneesti.
"Mitä?"

-

Yura hymähti vain hiljaa. Kyllä hän Nobun seuraksi menisi vaikkei välttämättä itse tahtoisi. Olisi mukavaa vaihtelua viettää joulu jonkun kanssa, eikä vain yksin sohvan syövereissä oleillen ja telkkaria tuijottaen.
"Mun pitää vaan nähdä veljeä ennen kun pääsen minnekään", Yura sanoi ja silitteli Nobun päälakea hörpäten sitten kahviaan.

-

Kaoru istahti ruokapöydän ääreen haukotellen, kohottaen sitten mukinsa huulilleen. Olikohan hänellä mitään suunnitelmia siksi päiväksi...
Miehen luomet lerpsuivat painavan tuntuisina kiinni, vaikka niitä koitti pitää auki, ja ei kulunut aikaakaan kun hän oli jo täydessä unessa kumartuneena ruokapöydän ylle.
Nishu
Nishu
Ylläpitäjä

Viesti  Yui 01.01.09 13:39

-Mitäs ne on?, Hau kysyi ja istahti Chojiron viereen napaten yhden paperin käteensä ja jäi lukemaan sitä.

--

-Kuhan vaan katselen sua...kun oot niin nätti, Marin sanoi hymyillen hivenen ja sipaisi sormillaan Naoton huulia.
-Haluatko sä muuten vaihtaa noi vaatteet siellä yökerholla vai hotellihuoneessa?, hän kysyi sitten.

--

-Joo...no voinhan mä antaa sulle sen osoitteen niin sä voit sitten vaikka sitten tulla kun kerkiät niin sinne, Nobu ehdotti ja suukotti Yuraa hellästi.

--

Jun kävi lyhyessä suihkussa ja veti sitten puhtaat vaatteet päälleen. Hän haukotteli ja asteli keittiöön kateselemaan mitä jääkaapista löytyisi. Mies nappasi ruokaa ja söi sitten mutaman leivän. Hän istahti hetkeksi sohvalle ja vaikka tarkoitus olisikin lähteä heti töihin mies nukahti siihen sohvan nurkkaan.
Yui
Yui

Viesti  Nishu 01.01.09 23:36

"Näitä mun vanhoja tekstejä", Chojiro sanoi alkaen jälleen jyrsimään kynänsä päätyä.

-

"Voisin vaihtaa yökerholla. En tahtoisi niillä shortseilla ulos. Jäädyn muuten", Naoto vastasi ja joi juomansa loppuun.

-

Yura nyökkäsi pienesti.
"Tehdään sitten vaikka niin."

-

Kaoru heräsi vasta myöhemmin päivällä kännykkänsä pirteään soittoääneen. Hän vastasi siihen samantien ja kuunteli kirkasta naisen ääntä, joka kuului hänen työkaverilleen. Hän vilkaisi kelloa ja mumisi jotain puhelimeen kunnes sammutti puhelun raahautuen vielä puoliunessa eteiseen.

[Ja mun piti roolailla pitkiä pätkiä tänä vuonna. :''D]
Nishu
Nishu
Ylläpitäjä

Viesti  Yui 02.01.09 0:52

Haru hymyili hivenen ja jäi lueskelmaan tekstejä hetkeksi. Hän kuitenkin kävi pian makaamaan sohvalle Chojiron taakse tylsistyneenä.

--

-Selvä. No lähdetään sitten sinne, Marin totesi.
-Voi olla että mun kaverit jo siellä onkin.

--

Nobu hymyili ja hörppi teestään hetken aikaa hiljaisena.
-Saanko tulla sun luo yöksi?, hän kysyi hymyillen.

--

Jun kuorsasi yhä sohvan nurkassa.

[Nii munki x'D]
Yui
Yui

Viesti  Nishu 02.01.09 2:26

Chojiro raaputteli kynällään jotain paperiinsa jatkaen sitten keskittyneenä sen lukemista. Hän ei tuntunut huomaavan lainkaan oliko Harulla tylsää vai omaa ajanvietettä.

-

Naoto hymyili ja tunsi kihelmöintiä vatsassaan miettiessään millaisia ystäviä Marinilla mahtoi olla. Hän varmaan pääsisi ainakin jonkun heistä kanssa kaksistaan ja hän voisi kysellä millainen Marin oli ollut nuorempana. Tai jos ei pääsisi, hän varmaan pakottaisi jonkun kertomaan.
Naoto virnisti ajatuksissaan ja vilkaisi Marinia.
"Joko mennään?" Hän kysyi nousten puoliksi tuoliltaan.

-

"Ilman muuta", Yura vastasi hörppien kahviaan rauhalliseen tahtiin. Hän nousi ylös penkiltä laskian melkein tyhjän pahvimukinsa sille.
"Mennäänkö vielä?" Hän kysyi ojentaen kätensä Nobulle hymyillen.

-

Silmiään hieroskellen Kaoru asteli kerrostalonsa rapun ovesta ulos ulkoilmaan ja lähti kulkemaan kävelytietä pitkin kohti läheistä kahvilaa, jossa hän oli luvannut lounastaa työkaverinsa kanssa. Kämmeneensä haukotellen hän löntysteli aikansa kunnes oli kahvilan ovella ja astui sisään lämpimään ilmaan.
Nishu
Nishu
Ylläpitäjä

Viesti  Yui 02.01.09 2:32

Haru huokaisi ja pyöri sohvalla. Lopulta mies iski hampaansa Chojiron olkaan.
-Tylsää..., mies mankui.

--

-Mennään, Nobu sanoi hymyillen iloisesti ja nousi ylös tarttuen Yuran käteen.

--

Marin nousi hymyillen ylös ja asteli ravintolasta ulos hiukaten tarjoilia väelle hyvästit. Hän käveli rauhalliseen tahtiin Naoton kanssa yökerholle jonka eteen oli ilmestynyt kolme muuta autoa. Yks oli vaalean keltainen vanha kupla, toinen iso musta kiiltävä citymaasturi ja kolmas saman tyyppinen mersu kuin Marinilla.
-Katos vaan kaikki kolme jo täällä, Marin mutisi tajuttuaan autot.
Yui
Yui

Viesti  Nishu 02.01.09 2:43

Chojiro katsahti olkansa ylitse Haruun.
"Voi suo", hän sanoi naurahtaen ja pörrötti toisen hiuksia.
"Mä ajattelin kyllä tehdä tän loppuun ennen kun alan huvittelemaan sun kanssas."

-

Naoto silmäili autoja ja volkkarin huomattuaan tirskahti nostaen kätensä nopeasti suulleen. Nuo autot olivat hänestä aina yhtä oudon oloisia. Niissä oli varmasti melko epämukava istua.
"Mennään sitten nopeaa sisälle. Mä tahdon tavata ne", Naoto hoputti hymyillen ja veti Marinia kädestä yökerhon ovea kohti.

-

Yura kuljetti Nobun jäälle ja itsekin sille päästyään nappasi tuon kädestä kiinni ristien sormet keskenään. Hän kääntyi tarttuen Nobun toiseenkin käteen ja luisteli takaperin aaltoilevin liikkein vetäen toista perässään.
"Nyt on mun vuoro~"
Nishu
Nishu
Ylläpitäjä

Viesti  Yui 02.01.09 3:00

-Plääh....oot tylsä, Haru valitti ja tökki Chojiron kylkeä sormellaan hymyillen. Lopulta mies kuitenkin jäi vain tuijottamaan televisiota tylsistyneenä.

--

Marin naurahti hivenen ja asteli portsarin ohi yökerhoon jonka valot oli jo himmennetty ja musiiki soi. Joskin musiikki oli sen verran hiljaisella että yökerhossa pysty vielä hyvin juttelemaan ilman että piti huutaa. Baaritiskin ääressä istui kolme hahmoa joista kaikki näyttivät ihan eri ikäisiltä vaikka olivatkin kaikki miltein saman ikäisiä. Kolmikolla oli selvästikkin ihan mukavaa vain kolmestaankin ja yhden heitä tunnisti heti japanin tällä hetkellä suosituimman rock yhtyeen kitaristiksi. Jos kahta muuta tarkkaili hetken pystyi nämäkin tunnistamaan seurapiiri ja juoru lehtien sivuilta.
Marin asteli lähemmäs kolmikkoa ja veti Naoton mukanaan. Kaikki kolme miestä kääntyivät ympäri tuoleillaan kuulessaan askeleet takaataan.
-Moi. Tässä on Naoto. Ja Naoto tässä on Jack, Nori ja Jiron sä saatat tunnistaakkin.

[ kuvat ois viel noist kolmest tarjol :p eli Jack https://s407.photobucket.com/albums/pp152/Yui-Yui-chan/Anime%20boys/?action=view&current=Backgammon3-13-1.jpg sitten Nori https://s407.photobucket.com/albums/pp152/Yui-Yui-chan/Anime%20boys/?action=view&current=__venus_as_a_boy___by_kaoru_chan.jpg ja sit viel rocktähtemme jiro https://s407.photobucket.com/albums/pp152/Yui-Yui-chan/Anime%20boys/?action=view&current=MAN_by_heise.jpg ]

--

Nobu hymyili ja liukui Yuran perässä kietoen kätensä miehen kaulan ympärille.
Yui
Yui

Viesti  Nishu 02.01.09 3:14

[D8 mulle tulee pian nestehukka kun sä pistelet peliin tommosii miähiä.]

Chojiro naurahti ja jatkoi vain hommiaan papereidensa keskellä.

-

Naoto räpäytti silmiään pariin otteeseen tuijotellessaan kolmea miestä edessään. Oikeastaan hänen katseensa valui kokoajan tähän rockitähteen, jonka hän totta tosiaan tiesi. Olihan hänen kaverinsa älytön Jiro-fani ja oli Naotonkin pakko myöntää: ainakaan ulkonäön puolesta tuo oli täysi kymppi. Veti Marinillekin vertoja.
"Mh, mukava tavata", Naoto sai sanottua silmät säihkyessä yökerhon vähäisissä valoissa ja huiskautti kättään pienesti mies kolmikolle, joista jokainen oli osaltaan kadehdittavan hyvännäköisiä.

-

Yura siirsi kätensä Nobun selälle tuon ottaessa hänen kaulastaan kiinni. Hän liukui niin kauan taaksepäin kunnes vauhti pysähtyi aivain kaukalon seinämän vierelle, jossa hän kuljetti toisen kätensä Nobun hiusten lävitse.
Nishu
Nishu
Ylläpitäjä

Viesti  Yui 02.01.09 3:26

Haru mökötti sohvalla huulet mutrullaan ja näytti ihan lapselta jolta leikkiminen oli kielletty.

--

Jack murahti vain ja kääntyi viskilasinsa puoleen. Mies näytti kovasti siltä että oli ehkä tosissaan viettänyt enemmän aikaa osaikkeiden ja tietokoneiden kuin ihmisten äärellä. Hän oli yksi japanin rikkaimmista miehistä.

Nori hymyili ystävällisesti ja tämä vaikuttikin heti mukavimmalta porukasta.
-Kuin myös. Susta ollaan jo kuultukkin aika paljon, mies sanoi pilke silmäkulmassa ja vilkaisi Marinia.

Jiro tervehti laiskasti ja nojaili baaritiskiin hörppien olut tuopillista. Mies antoi katseensa lipua tutkivasti Naotossa hetken ja virnisti lopulta hypäten seisomaan.
-Ihan mukava pakkaushan tää on, mies totesi kiertäen Naoton ympäri ja tutkien toista ehkä liian tarkkaakin takaata päin jolloin Marian kopautti miestä takaraivoon ja murahti vain että istumaan siitä. Jiro totteli kiltisti ja istahti alas virnuillen yhä. Kyllä jos Naoto vapaalla jalalla olisi ollut olisi hän tälle yhden yön voinut suoda mutta kun tämä oli Marini niin oli varmaa ettei mies kajoaisi Naotoon sormellakaan. Hänellä oli jo huonoja kokemuksia Marini heilojen kanssa olemisesta.

--

-Mmm, Nobu mumisi ja suuteli hellästi Yuraa.
-Oli kyllä ihanaa tulla luistelemaan...
Yui
Yui

Viesti  Nishu 02.01.09 3:38

Jokusen minuutin papereita selailtuaan Chojiro vilkaisi Haruun ja kohotti hieman kulmiaan. Hän laski paperit vierelleen sohvalle ja kumartui Harun yläpuolelle sivellen sormellaan tuon huulia.
"Nooh... älä mökötä."

-

Naoto ei voinut mitään poskille pyrkineestä pienestä punasta Jiron tarkkaillessa häntä tarkalla silmällä. Onneksi se ei vain näkynyt hyvin himmennetyiden valojen ansiosta. Hän käänsi katseensa Noriin ja hymyili tuolle hieman takaisin.
"Toivottavasti ei mitään kauhean kamalaa.."
Naoto katsahti Jackiä nopeasti. Tuo ei kovin sosiaalliselta vaikuttanut.

-

"Mm-hmm", Yura vain mumahti Nobun huulia vasten. Hän veti sormiaan hellästi toisen hiuksien lomassa ja kopsautti otsansa miehen otsaa vasten.
"Tuullaan toistamiseen joku kerta."
Nishu
Nishu
Ylläpitäjä

Viesti  Yui 02.01.09 3:51

Haru vilkaisi nopeasti vain Chojiroa ja jatkoi sitten television tuijottelua hiljaisena.

--

-Ei laisinkaan, Nori sanoi hymyillen hivenen ja vilkaisi myös Jackia kun tämä vai hörppi viskiään hiljaisena.

-Jack piristys, Jiro sanoi miehelle ja kumautti tätä selkään kämmenellä muutaman kerran.
-Ilta on nuori ja tänne on tulossa paljon riistaa meille, mies jatkoi ja Jack naurahti kevyesti.
~Jos et satu muistamaan niin mä pidän kyllä ihan naisista, mies mutisi ja vilkaisi Naotoa.
~Ja tuskin tänne kauheasti hameväkeä on tulossa, mies vielä lisäsi.
Jiro hymähti vain ja jäi myös katselemaan Naotoa hetkeksi.
-No enemmän mulle, mies totesi pian vain virnuillen. Kyllä hän ottaisi tänään mukaansa ainankin kymmenen kaappaisi mukaansa tänään. Jiro vilkaisi vielä nopeasti Jackia joka oli jäänyt katselemaan Noria. Tuo mitään naisista pitänyt. Oli ollut lätkässä Noriin varmaan jo kaksikymmentä vuotta.

Marin silitteli vain rauhallisesti Naoton kylkeä toinen käsi tämän ympärillä.

--

Nobu nyökkäsi hymyillen ja liu'utti kätensä Yuran takataskuihin.
-Voitais kyllä pikkuhiljaa sulle siirtyä, hän mumisi.
Yui
Yui

Viesti  Nishu 02.01.09 4:05

Chojiro katseli Harua ja huokaisi. Selvä, pelataan sitten tämän peliä. Hän suoristi selkänsä ja nappasi paperinsa takaisin käsiinsä alkaen selailla niitä. Vihdoin hän löysi etsimänsä ja otti sen mukaan nousten, ja lähti keittiöön, missä napsautti kahvinkeittimen päälle.

-

Naoto naurahti hieman toisten keskusteluille ja käännähti Marinia kohti.
"Mä käyn vaihtamassa ne vaatteet", hän sanoi ja sipaisi käsillään miehen rintakehää, ennen kuin pukkasi itsensä liikkelle vessoja kohti, jossa ajatteli vaatteet vaihtaa. Siellä kun ei pitäisi olla ketään häiritsemässä ja peilikin oli minkä avulla varmistaa että näytti hyvältä.

-

Yura naureskeli pienesti ja siirsi toisen kätensä nostamaan Nobun kasvoja leuasta.
"Tuliko sulle jo kiire?" Hän kysyi ja painoi suudelman toisen alahuulelle.
Nishu
Nishu
Ylläpitäjä

Viesti  Yui 02.01.09 4:11

Haru vilkaisi Chojiron perään ja huokaisten nousi ylös. Hän hävisi makuuhuoneeseen ja mönki kirjansa kanssa peiton alle lukemaan.

--

Marin hymyili ja katseli Naoton perään istahtaen sittn alas ja tilaten itselleen juomista. Mies jäi sitten keskustelemaan Jackin kanssa liikemaailman menoista samalla kun Jiro pyöri baarijakkarallaan ja mietti kauanko tässä pitäisi pyöriä ennen kuin hän oksentaisi.

Nori sekoitteli vain juomaansa hiljaisena ja vilkaisi Naoton perään. Varsin mukavalta tuo vaikutti.

--

-Mmm...ei oikeastaan...ajattelin vaan että sä et ehkä pysy housuissas kohta enää, Nobu sanoi hymyillen hivenen.
Yui
Yui

Viesti  Nishu 02.01.09 14:59

Chojiro naputti varpaillaan lattiaa lukiessaan paperia läpi kuluttaakseen aikaa. Hän vilkaisi olohuoneen puolelle huomaten sohvan tyhjentyneen. Rypistäen kulmiaan hän laski paperin taakseen pöydälle ja lähti hiippailemaan ympäri asuntoa, koittaen paikantaa Harua. Lopulta kumpu peiton alla paljasti toisen.
Chojiro tuhahti äänettömästi ja hiippaili sängyn luo kaivautuen sen reunalta peiton alle, mistä käsin ryhtyi kutittelemaan Harun paidan jättämää paljasta kohtaa kyljissä.

-

Naoto ei vaivautunut käyttämään vessakoppia, koska oli melko epätodennäköistä, että joku noistsa miehistä nyt ilmestyisi tietäen, että hän vaihteli täällä vaatteitaan. Eihän sitä kyllä Marinista tiennyt...
Naoto naureskeli itsekseen samalla kun hypähti pois alas valahtaneista housuista. Hän tonki mukaansa ottaneesta paperikassista Marinin hänelle ostamat shortsit ja nosti ne silmiensä tasolle. Hän virnisti pienesti ennen kuin veti ne jalkaansa tarkkaillen lopputulosta peilistä. Olipa tuo peilissä oleva miehen alku homohtava.
Naoto tirskahti itsekseen ja pörrötteli hiuksiaan pohtien samalla mitä tekisi t-paidalleen, joka ei oikein sopinut shortseihin.

-

Yura naurahti ja laski kätensä Nobun lanteille vetäen tämän itseään vasten.
"Oh.. hyvä pointti", hän kuiskasi toisen korvan vieressä niin että huulet hipoivat sitä.
"Ehkä sitä voisi alkaa lähteä." Yura mumisi ja käänsi Nobun edessään kasvot samaan suuntaan kun hällä. Laskien leukansa toisen olalle hän ja kädet kiedottuna lantion ympärille hän lähti hiljalleen luistelemaan työntäen Nobua samalla eteenpäin.
Nishu
Nishu
Ylläpitäjä

Viesti  Yui 02.01.09 17:40

Haru kiljahti ja käpertyi kerälle jääden kikattamaan peiton alle.

--

Marin oli tilannut Naotollekkin juotavaa ja istuskeli nyt baaritiskin ääressä.

Jack oli valunut hivenen kauemmas paikkaan jossa sai tupakoida ja polttelikin nyt savuketta tuijotellessaan Norin suuntaan.

Jiro temppuili tuolillaan ja joi siinä samalla olutta. Mies tuijotteli hivenen odottelevasti ovea kohti miettien koskakohan Naoton kaverit ilmaantuisivat paikalle.

--

Nobu hymyili ja piteli tiukasti kiinni Yurasta vaikka tiesikin ettei tämä antaisi hänen kaatua.
Yui
Yui

Viesti  Nishu 02.01.09 19:58

[Roolataanko me noilla Nipsulla, Chikalla, Ryulla, Keiichillä ja Samilla noi treenit loppuun ennen kun ne tulee tonne?]

Chojiro ryömi Harun ylle lopettaen kutittamisen vasta kun kumartui suutelemaan tuon huulia.
"Kukkuu", hän mumisi ja virnisti pienesti.

-

Naoto veti paitansa yltään ja rypisti sen kasaan istahtaen lattialle hetkeksi paitamytyn päälle. Hetken päästä hän nousi ylös ja hymyili tyytyväisenä paitaan ilmestyneille rypyille. Hän nappasi paperikassin mukaan, jossa nyt oli hänen farkkunsa, ja asteli takaisin yökerhon yleisempään tilaan vetäen paitaa ylleen.

-

Vauhti pysähtyi sopivasti kaukalon portin kohdalle ja Yura auttoi Nobun pois jäältä.
Nishu
Nishu
Ylläpitäjä

Viesti  Yui 02.01.09 21:38

[Mulle ihan sama :p]

Haru naurahti ja suuteli hellästi Chojiroa. Hän laski kätensä miehen olille ja hymyili hivenen.

--

Marin hymyili hivenen ja jäi katselemaan Naotoa kun tämä kovin sievänä ilmestyi takaisin yökerhon puolelle.
~OHO mikä pornotähti, Jiro sanoi virnistäen ja katseli myös Naotoa.

--

Nobu sipsutti varsin somasti kenkien luo ja istahti alas jääden ottamaan luistimia pois jaloistaan.
-Yh en tunne varpaitani, mies sanoi.
Yui
Yui

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Sivu 30 / 40 Edellinen  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Seuraava