Osa#5
3 posters
Sivu 40 / 40
Sivu 40 / 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Vs: Osa#5
Naoto piteli Mikistä tukevasti kiinni, mutta oli hermostunut, että pudottaisi pojan vahingossa. Hetken pienempää sylissään pidettyään hän kuitenkin rentoutui ja katseli hivenen hymyillen Mikin ylitse häkkiin.
Miki hymyili ja seuraili häkissä olevia eläimiä kiinostuneena. Pojan isältään perimät kullan vaaleat hiukset kimaltelivat auringossa pojan hatun alta ja hän piteli tukevasti kaiteesta kiinni.
Marin ilmestyi pian kaksikon luokse ja hymyili hivenen ylättyneenä Naotolle sipaisten sitten Mikin päätä hellästi.
Marin ilmestyi pian kaksikon luokse ja hymyili hivenen ylättyneenä Naotolle sipaisten sitten Mikin päätä hellästi.
Yui- Viestien lukumäärä : 3614
Ikä : 34
Registration date : 05.10.2007
Naoto katsahti Mariniin antaen toisen yllättyneeseen hymyyn vastaukseksi pienen virneen.
"Kuka sulle soitti?" Hän kysyi uteliaana, vaikkei miehen yksityiselämä okein hänelle kuulunutkaan.
"Kuka sulle soitti?" Hän kysyi uteliaana, vaikkei miehen yksityiselämä okein hänelle kuulunutkaan.
-Töistä vain...pitäisi kai mennä sinne tänään käymään, Marin sanoi ja huomasi Mikin pettyneen katseen. Hän nosti pojan omaan syliinsä ja lupasi että he viettäisivät kiva päivän ennen kuin hän menisi töihin.
-Mun pitäis vaan löytää joku hoitamaan Mikiä sillä välin kun olen töissä, mies totesi päästettyää Mikin edeltä seuraavalle häkille.
-Mun pitäis vaan löytää joku hoitamaan Mikiä sillä välin kun olen töissä, mies totesi päästettyää Mikin edeltä seuraavalle häkille.
Naoto nyökkäsi ja tunki kätensä takaisin housujensa taskuihin kuljeskellessaan Marinin viertä.
Marin seuraili Mikiä katseellaan ja nosti pojan taas pian syliinsä jotta tämä näkisi häkkiin paremmin. Hän silitteli pojan selkää tuijotellessaan häkkiin mietteissään ja tajusi vasta hetken kuluttua että Miki oli nukahtanut hänen syliinsä.
Marin hymyili kevyesti ja katseli ympärilleen.
-Mitäs jos mentäis tohon kahvilaan istumaan hetkeksi...ei tää varmaan kauaa nuku, mies sanoi hymyillen kevyesti.
-Mitäs jos mentäis tohon kahvilaan istumaan hetkeksi...ei tää varmaan kauaa nuku, mies sanoi hymyillen kevyesti.
"Mennään vaan", Naoto sanoi ja asteli edeltä kahvilan oven luo pitäen sitä auki jäljessään Marinille.
Marin kiitti ja huomasi ilokseen että kahvilassa oli pöytiin tarjoilu. Hän meni istumaan vapaaseen pöytään ja silitteli Mikin selkää rauhallisesti.
Naoto istahti saman pöydän ääreen mihin Marin oli mennyt. Hän katsahti nopeasti ympärilleen kahvilassa aukaistessaan takkinsa vetoketjun.
Marin tilasi tarjoilijalta itselleen kahvin ja Mikille mehua. Hän käänsi sitten katseensa Naotoon.
-Haluatko sä jotain?
-Haluatko sä jotain?
Hetken mietittyään Naoto sanoi voivansa ottaa laten. Hän näpräsi pöydän alla takkinsa toista hihaa sormillaan ja katse pysähtyen hetkeksi johonkin kahvilan asiakkaaseen.
-Mä voin tän jälkeen heittää sut kotiin...sullakin on varmaan kasapäin kaikkea tekemistä, Marin sanoi ja sipaisi Naoton poskea.
"Okei. Pitäisi tosiaan lukea koulua varten muutama paksu kirja", Naoto sanoi ja saadessaan laten eteensä kietaisi sormensa mukin ympärille ottaen kuumaa juotavaa kulauksen.
Marin nyökkäsi ja mietti hetken.
-Jos tarvit apua jossain niin mä autan mielelläni.., mies sanoi.
-------
Suite à un grand nombre de réponses, ce sujet a été automatiquement divisé. Vous pouvez retrouver la suite de ce sujet ici :
https://redparadise.palstani.com/viewtopic.forum?t=57
-Jos tarvit apua jossain niin mä autan mielelläni.., mies sanoi.
-------
Suite à un grand nombre de réponses, ce sujet a été automatiquement divisé. Vous pouvez retrouver la suite de ce sujet ici :
https://redparadise.palstani.com/viewtopic.forum?t=57
Sivu 40 / 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Sivu 40 / 40
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa